Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18SD1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 45 / 173
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [45] 1.98
1 : |=======.............| 33 % [15]  
2 : |========............| 40 % [18]  
3 : |====................| 22 % [10]  
4 : |=...................| 4 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [13]
  • Chtělo by to poutavější a ucelenější formu, chronologicky ne zcela odpovídala cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • k absolvování nejsou vůbec nutné, ale pro lepší proniknutí do programování jsou dobré
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejdřív nebyl veliký rozdíl v tom, jestli si student přečte látku ve skriptech, nebo přijde na přednášku... pak už bylo úplně jedno, kde to nepochopí
    Studijní průměr: neuveden
  • neviem či sa to vobec dalo nazvat prednaskou - pretoze to bolo len odpisovanie si toho co pan docent Virius programoval do svojho pocitaca. Naozaj bez notebooku sa tam neoplati ani chodit. A ak tam nepridete par krat tak sa tam neoplati chodit tiez pretoze ak nebudete mat tie subory ktore on vytvoril na predchadzajucej hodine, tak sa nepohnete.
    Studijní průměr: neuveden
  • Po nějaké době jsem tam přestal chodit, nic mi to nedávalo
    Studijní průměr: neuveden
  • pro lidi nezapálené do programování často velmi nudné, moc lidí na přednášky nechodilo
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednáška je v podstatě programování v přímém přenosu. Tedy neprobíhá pouze na teoretické úrovni což shledávám vhodným.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsem příliš nenavštěvoval, protože nemám v úmyslu se na jaderce dále ubírat tímto směrem a k získání zápočtu mi tedy stačily infomace na cvičení. Přednášky se zabývaly více teoretickými záležitostmi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou standardně dobré - obsahově je výklad p. doc. Viriuse je adkevátní nahrážkou skript, navíc s možností ptát se na nejasnosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky předbíhaly před cvičením. Programování je především o vlastní iniciativě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Tyhle přednášky by neměly být v 7.30. Člověk neudrží pozornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • všechno jsem znal ze střední, a navíc přednášky byly brzo ráno
    Studijní průměr: neuveden
  • vše se dá více méně naučit na cvikách. navíc, spousta lidí už tuto látku zná (což není můj případ) - i tak jsem ale na přednášky chodit nepotřeboval
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
  • Docela borec v oboru
    Studijní průměr: neuveden
  • Imidž
    Studijní průměr: neuveden
  • Jasny vyklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je odborník, v látce se dokonale vyzná, má s ní bohaté zkušenosti
    Studijní průměr: neuveden
  • nevím , byl jsme jen na úvodní přednášce
    Studijní průměr: neuveden
  • Odbornik, ma rozsiahle znalosti
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdový odborník
    Studijní průměr: neuveden
  • orientace v oboru
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly tak akorát rychlé, dobře a jasně uspořádané
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu posluchačům něco dát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi vysoká úroveň přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vynikající výsledky v oboru, schopnost přednášet tak, aby to každý měl šanci pochopit, což v programování není zdaleka samozřejmé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyzná se, umí to podat. Přímo v hodině píše programy
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Čím víc toho stihne na přednáškách říct, tím míň stihne student pochopit. Jeho IT mluvě jsem nebyl schopen přijít na chuť.
    Studijní průměr: neuveden
  • Chtělo by to poutavější a ucelenější formu, chronologicky ne zcela odpovídala cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Méně zmatenosti
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by bylo lepší, kdyby měl pan docent některé zdrojové kódy už připravené předem
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas se rychle přesune k podrobným detailům nebo nové látce a někdy nestihnu látku pobrat. Někdy (obzvlášť v druhé polovině semestru) přednášející prostě zapomene, že před sebou má lidi, kteří v životě neprogramovali.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou občas dost nudné
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [31]
1 : |===========.........| 54 % [17] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [44]
1 : |====................| 18 % [8] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [9] 75%-90%
3 : |==..................| 9 % [4] 50%-75%
4 : |==========..........| 52 % [23] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [45] 1.98
1 : |=======.............| 33 % [15] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [18] 2
3 : |====................| 22 % [10] 3
4 : |=...................| 4 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [33]
1 : |============........| 60 % [20] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [20]
1 : |=============.......| 65 % [13] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď