Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
[01SSS] Sociální systémy a jejich simulace
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 27 / 43
Procento hodnotících: 62 %
|============........|
SUM : Celkové hodnocení [43] 1.12
1 : |==================..| 90 % [39]  
2 : |=...................| 6 % [3]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
  • Byl jsem na všech, protože již na přednášce jsem (na rozdíl od mnoha ostatních předmětů) pochopil většinu probíraných problémů a souvislostí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Krbálek má skvěle rozmyšlený přednášky, skvělá skripta, zdůrazňuje souvislosti mezi jednotlivými fakty, co člověk uslyší na přednášce, pokud vnímá, tak snad nemůže zapomenout. Ukazuje příklady, kreslí obrázky, používá barevný křídy (i když jsou ty křídy divný, jak jsou kulatý a mrňavý), píše krasopisně. Snad polovinu věcí, co se píšou na tabuli, nechá vymyslet studenty. Ukazuje vícero přístupů (na přednášce vs. ve skriptech), což znamená větší pravděpodobnost, že to člověk pochopí. Na přednášky jsem se vždycky těšila (snad kromě asi dvou prvních, kdy jsem se jeho i celý MABky ještě hrozně bála).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • srozumitelné, přehledné, zábavné, poučné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mnohé studenty odradí od návštěv přednášek možnost, že budou během hodiny vyvoláni k tabuli, což je škoda, protože ten kdo na přednášky nechodí, o dost přichází.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na tyto přednášky má určitě smysl chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky doporučuji navštěvovat, aneb ne vše je ve skriptech a zde se člověk dozví malé věci navíc co pak mohou pomoci u zkoužky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • doporučuji navštěvovat, vyplatí se u zkoušky (pozn. pan Krbálek si rychle zapamatuje všechny kdo chodí na přednášky)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Takto si představuju ideální přednášku, skvěle vysvětleno, přehledná tabule a přitom je i zábava.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • hodiny jsou zábavné
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • příliš interaktivní přednášky - ze zápisků se nedá učit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [18]
  • Kvalitní skripta dr. Krbálka, vlastní zápisky (kupodivu i přehledné).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Převážně skripta... sešit je včetně veškerých poznámek, které se daly na přednášce pochytit, nedostačující. Kombinace obojího je mocná zbraň; Krbálek do poznámek v přednášce i ve skriptech schovává svoje doplňující otázky, na které se ptá u zkoušky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Především skripta a starší písemky z webu pana krbálka, semtam i něco z vlastních zápisků.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta (85% informací) + zápisky (zbývajících 15%)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, lonske pisemky, vlastni zapisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek, skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • téměř výhradně ze skript
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlavně ze skript a ze starých písemek na webu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prakticky pouze skripta - výborně napsané
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Většinou skript od zkoušejícího a zkoužkových materiálů z minulých let. Před písemnou zkoužkou bych doporučil propočítat si netriviální příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Učil jsem se převážně ze svých zápisků ze sešitu a občas jsem nakouknul do skript.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vlastní zápisky + skripta - doporučuji tuhle kombinaci
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta, zápisky, starší písemné zkoušky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, poznámky z přednášek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [14]
  • Písemná část byla náročná, podstatně těžší než zápočtové písemky. Ústní byla velmi příjemná, zatím nejpříjemnější zkouška v kariéře:) Důkazů bylo podle mne akorát, nebyly tam složitější důkazy. Líbí se mi rozvržení zkoušky do dvou dnů a větší důraz na ústní část při hodnocení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Takže písemka: když jsem viděla zadání, říkala jsem si, že snad nemá rozum nebo že chce mít příští den volno. Písemka je prostě drsná. Chce to rozum v hrsti a bez štěstí to jde ztuha. Dost se hodí, že body k písemce se dají sbírat i během semestru. Času je na ni akorát dost (tzn. na spočítání a letmé překontrolování). Ústní: hroznej stres, ale v žádným případě vinou p. doktora Krbálka. Otázky jsou dopředu na internetu, to je super, člověk ví, co má čekat, a dají se podle témat odhadovat i doplňující otázky, které pokládá stejným stylem jako na přednášce, akorát adresuje jednomu člověku (a vůbec se nestydí mást a kout pikle). Každého studenta "trápí" jen asi 15 minut plus před tím asi půl hodiny příprava, uteče to rychle.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • byl fakt hodnej :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • idealní
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Koncept zkouškových otázek je dobrá věc, jelikož přesně vymezuje rozsah učiva, jež je vyžadováno a to pomáha zpřehlednit a zefektivnit přípravu na zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Otázky k ústní zkoušce si lze stáhnout ze stránek vyučujícího a dopředu připravit, horší je propsat se písemnou částí :).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • příjemná atmosféra, bez větší nervozity, objektivita
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla i přes značné obavy naprosto v pohodě. Pan Krbálek je velmi hodný a byla vcelku radost tuto zkoušku skládat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročná písemná část, ústní zkouška byla velmi příjemná. Výsledná známka skutečně hodnotí znalosti a porozumění.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemná část je spíše o štěstí jak komu sedne daná varianta. Až zde člověk pozná, že zápočtové písemky jsou ještě v pohodě. Ústní část je naopak velmi pohodová a tím pádem dorovnává zkoužku na úroveň "sice stále nejobtížnější zkoužka, ale už vím, že je alespoň datelná." Určitě se mi vyplatilo vypracovat si všech 50 vět a důkazů a 100 definic, ve výsledku po více než 10 přečtení skript, že to jsou opravdu jen ty srozumitelnější a jednoduší, které se je možné za tři dny naučit a chrlit je ze sebe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je třeba vědět opravdu všechny otázky co dostanete zadané, doplňujícími otázkami pak pan Krbálek zjistí zda tomu opravdu rozumíte. Nesnaží se nikoho potopit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zdálo se mi, že mi zkoušející o jeden stupeň ve známce ukřivdil, každopádně jsem i tak odešel s příjemným pocitem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Plánovaných 15 minut na přípravu a 15 minut na zkoušku se již na začátku zkoušení výrazně protáhlo, studentům už kručelo v břiše a zkoušející uzobával esíčka a usrkával kávu :-) Studentům však vždy nechal čas na promyšlení podotázek a vhodně je nasměroval na správnou cestu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkoušková písemka by nemusela být tolik náročná nebo by příklady v ní mohly lépe vycházet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [17]
  • Je super, co víc k tomu říct. Je to bezvadnej přednášející a zřejmě i v civilu fajn člověk. Myslím, že mě ten předmět a vůbec matika začala bavit právě kvůli stylu, jakým ji přednáší, tak lehce, intuitivně... Bylo to jako chodit do divadla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný pedagog, oceňuji perfektní přednášky (strukturované, jasně, přehledný zápis na tabuli + barvičky :) ), velice dobře zpracovaná skripta, starší písemky na webových stránkách, propracovaná zápočtová kritéria vedoucí k průběžné přípravě, milý přístup (i u zkoušky). Bylo vidět, že výuku bere vážně a sám tomu věnuje značné úsilí, takže pro mne bylo snazší akceptovat na nás kladené nároky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan Krbálek má výborný přístup ke studentům, umí vysvětlovat, přednášky jsou zábavné, umí vtáhnout do problému a je vidět, že je do matematiky velmi nadšený
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vsechno
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý, ucelený a pochopitelný výklad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ucelenost a přehlednost výkladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Aktivitu, přístup ke studentům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jedinečný a snadno uchopitelný výklad a vysvětlení látky, že je pochopena. Trošku lituji, že jsem nechodil na SMB1, neboť to by mi dalo teorii do širšího pohledu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky nejsou jen nudné vyprávění, studenti mají možnost se zapojit a občas pan Krbálek přihodí i vtípek :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zejména srozumitelnost a struktura přednášek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Srozumitelný výklad, místy proloženo vtipem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • To, že umí dobře přednášet.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • schopnosť vysvetliť a prehľadné spracovanie poznámok na tabuli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl pro vtip, dovednost stále si držet pozornost studentů, výborné schopnosti rétoriky, výborně čitelné písmo, přehlednost zápisků. Prostě výborná přednáška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • rozumny pristup k tematu z pohledu studenta a nazorne ukazky, obrazky a slovni vyklad
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velice poutavé přednášky. Vždy v příjemné náladě a ochoten poradit, pomoci... a na rozdíl od jiných ty body v písemkách hledá a chce dát
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vysvětluje kvalitně
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
  • Má snad nevyčerpatelnou fantazii na vymýšlení příkladů a nikomu nedá nic zadarmo (... teď nevím, jestli to nejsou spíš vlastnosti, pro který si ho vážím). Místo vymýšlení chytáků do písemek by možná mohl radši vymyslet nějakou alternativu k dvoudenní zkoušce, ne všichni jsou schopni ji zvládnout s klidnou myslí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevím. Snad jen aby nepolevoval a udržel vysoký standard.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná trochu méně strašit s tím, jak budou písemky extrémně těžké.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic mne nenapadá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi mě ani nic nenapadá.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nic mě nenapadá, možná včasné příchody na přednášky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • dat vesti casovy duraz na posledni kapitolu, tj. usetrit na ni vice casu :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [20]
1 : |==========..........| 50 % [10] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [23]
1 : |===============.....| 73 % [17] 90%-100%
2 : |==..................| 8 % [2] 75%-90%
3 : |===.................| 13 % [3] 50%-75%
4 : |=...................| 4 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [34]
1 : |=========...........| 47 % [16] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [19] 1.16
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 84 % [16] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |===.................| 15 % [3] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [26]
1 : |=========...........| 46 % [12] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [24] 1.08
1 : |===================.| 95 % [23] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=...................| 4 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [33]
1 : |==========..........| 48 % [16] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [18]
1 : |============........| 61 % [11] Slovní odpověď