Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18OOP] Objektově orientované programování

Další předměty
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18SD1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 7 / 24
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [7] 1.57
1 : |===========.........| 57 % [4]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Doporučuji chodit. Předmět je formou semináře a příspěvky studentů bývají velmi zajímavé. A hlavně jsou zajímavé komentáře pana docenta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kdyby nebyla povinná docházka, asi bych nechodil
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápočet je za účast a prezentaci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Některé referáty byly nudné a nepřehledné. Chápu, že vyučující kvalitu těžko ohlídá.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Neuvěřitelný přehled, schopnost zajímavě přednášet, kontakt s realitou (poznatky z praxe)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan docent je vynikající přednášející, pokud přednáší. Vzhledem k tomu, že celý předmět se skládá převážně z prezentací studentů ho člověk slyší poněkud méně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • znal témata prezentací a měl k nim co dodat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • S oblastmi, které zná, ochotně poradí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Jedná se o seminář, cvičení tudíž nejsou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápočet se uděluje buď za odprezentování některého z témat (ve dvojici) nebo distribuovaný program.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |====================| 100 % [6] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.57
1 : |===========.........| 57 % [4] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [3] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď