Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18PRC1] Programování v C++ 1

Další předměty
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18SD1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 9 / 21
Procento hodnotících: 42 %
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [9] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [6]  
2 : |=======.............| 33 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Přednášky jsou vždy výborné, bohužel jsem ale musel dát přednost spánku (hlavně kvůli "praktikovým nocím").
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chodil jsem jen ze zájmu o programování, abych se dozvěděl pro mě nové nebo zajímavé věci..Těžíštěm předmětu jako u všech předmětů docenta Viria jsou cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jít na přednášku z volitelného předmětu zakončeného jen zápočtem od 7:30 v pondělí ráno po večeru a části noci strávené tvorbou protokolu vyžaduje odhodlání, kterého se mi často nedostávalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborné přednášky, vřele doporučuji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
  • Perfektní přednášky. Uspořádaný a srozumitelný výklad, velmi příjemně se poslouchá. To, že posluchárna ani přes ranní hodinu, cvičení k předmětu a skvělá skripta není úplně prázdná o něčem vypovídá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí přednášet a je odborník v dané problematice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvalitu výkladu na přednáškách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • opravdu tomu rozumi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky pana Viriuse jsou vždy velmi pěkné a přehledné, plné příkladů a jeho poznámek z praxe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehled a zajímavý výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znalost tématu do hloubky a schopnost ho studentům vysvětli. Kvalitní výukové příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Najít si někoho jiného na záskok...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [3] 75%-90%
3 : |==..................| 11 % [1] 50%-75%
4 : |=========...........| 44 % [4] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [6] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [14]
1 : |==========..........| 50 % [7] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] Slovní odpověď