00PT  >  Přípravný týden

Počet hodnotících: 46 / 571
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 571 studentů.
Ukončilo předmět: 345 studentů.
|============........| 60 %

Beneš Michal Doc.Dr.Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [32]
  • Ačkoliv se zdá dost otravné jít do školy týden předem, myslím si, že bylo velmi užitečné seznámit se pomalu s tím, jak bude výuka a přednášky ve škole probíhat. Škola se zjevně umí o nové studenty postarat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo to fajn.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo to velice poutavé. Osobně jsem se tam dozvěděl mnoho zajímavých věcí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo velmi příjemné, že člověk nezačínal rovnou "ostrým" týdnem, přednášky byly zajímavé a bezesporu užitečné. Bohužel však ani Přípravný týden nedokáže studenta připravit na naprosto katastrofální a nedůstojné podmínky, ve kterých musí na kolejích (Strahov) přežívat, neboť nejméně třetina studentů se chová jako zvěř bez jakéhokoli ohledu. Zvláštní to doba, že i zvěř bez nejmenších morálních hodnot může studovat vysokou školu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Celkem dobrý úvod do studia a dává možnost poznat nové spolužáky, na což už není v semestru tolik času. Nejzajímavější popularizační přednáška byla dle mého osobního názoru přednáška pana Viria o mechanizaci myšlení. Do budoucna by nebylo špatné zařadit nějakou exkurzi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Čtyři dny úvodu do života studenta FJFI. Zčásti popularizační, zčásti učící náplň.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobré seznámení nových studentů s realitou VŠ, i populárně naučné přednášky byly zajímavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Geniální nápad, první vytřídění lidí co nemají zájem chodit, zároveň člověk nenásilně nasává školní atmosféru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je dobré zjistit jak škola funguje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Motivační týden. Spousta zajímavých přednášek, na které by se člověk šel podívat, i kdyby nebyly povinné, a které jsou ale v praxi z valné části naprosto k ničemu, pomineme-li nutné organizační pokyny. Myslím, že by bylo lepší začít zvolna povinnými předměty, které se tam stejně už teď objevují, a proložit je jen třeba dvěmi motivačními přednáškami, aby tam člověk nemusel trčet jen tak od rána do večera a stejně spát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by se dalo protipožární školení odbít během přípravného týdne, aby pak nezasahovalo do rozvrhu?
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím si, že to je dobré zahájení studia. Student má možnost se seznámit se s novým prostředím bez zbytečného stresu, rozhodování se, na který volitelný předmět jít či nejít.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že výborný způsob, jak zahájit vysokoškolské studium, přednášky zajímavé a rozhodně užitečné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na UK to neodpovídalo, je málo kreditů za hodně práce a soustředění. Ale tady se jedná o FJFI, a zda se mi zatim všechno odpovídající.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nekdy nebylo dost mist v ucebnech - prilis hodne lide na techto prednaskach. Ostatne celkem dobre
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé přednášky byly zajímavé, některé méně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pěkné představení jednotlivých fakult s důležitými informacemi o studiu a do + nekonečna připomínaný užitečný úvodní kurz polynomů se základní větou algebry :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Pěkný úvod do studia
    Studijní průměr: neuveden
  • prdel musí být
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro prváky určitě užitečné. Člověk nebyl vržen do vysokoškolského života nepřipraven, naopak mu bylo náležitě vysvětleno co a jak. Přednášky byly též zajímavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • První pořádné seznámení s chodbami a lidmi z jaderky - díky za to.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět poskytl užitečné informace do začátku studia.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemný první týden v novém prostředí, ovšem kromě úvodních přednášek z Lineární algebry a Matematické analýzy. Zatímco v Mechanice přišla očekávaná úvodní "zajímavostní" přednáška, v algebře a analýze přichází na relativně nepřipravené nováčky tvrdá lekce, jejíž obsah je však velice důležitý!
    Studijní průměr: neuveden
  • Přípravný týden by mohl mít náročnější program a méně populárně naučných přednášek. Úvodní přednáška z mechaniky byla o ničem.
    Studijní průměr: neuveden
  • skvělá příležitost pro nové studenty aby si všechno vyzkoušeli a osahali. V dalším týdnu, který už byl na ostro nebylo třeba již nic vysvětlovat a semestr tedy mohl začít velmi rychle.
    Studijní průměr: neuveden
  • Témata přednášek byla zajímavá a dávala možnost udělat si obraz o dění na fakultě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Urcite dobre, aby si lidi alespon trochu zvykly. Zajimave prednasky
    Studijní průměr: neuveden
  • Úvod na FJFI.
    Studijní průměr: neuveden
  • Úvodní série přednášek pro nově přijaté studenty. Vcelku přijemné až to, že se docházka kontrolovala náhodně a to i třeba 16:30 odpoledne. Některé přednášky byly opravdu zajímavé, zejména z oblasti jaderné fyziky - tehdy aktuálního tématu Fukušimy. Rozhodně dobře zařazený předmět, protože se člověk mohl orientovat na fakultě v předstihu a zjistit, kde se nacházejí jednotlivé katedry a přednáškové místnosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice časově náročný týden, ale zajímavé seznámení s fakultou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Většina přednášek byla zajímavých a přínosných, ale některé přednášky nebyly pro všechny skupiny - takže se ne všichni dostali na to co chtěli vidět a slyšet...
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé informace, ale uvítala bych spíš probrání látky mezi středoškolskou a vysokoškolskou matematikou
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [78]
1 : |============........| 58 % [46] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [46] 1.76
1 : |=========...........| 43 % [20] 1 (výborně)
2 : |========............| 39 % [18] 2
3 : |===.................| 15 % [7] 3
4 : |....................| 2 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [46]
1 : |====................| 21 % [10] nevyjádřeno
2 : |============........| 60 % [28] ano
3 : |=...................| 4 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 13 % [6] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká