Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [00PT] Přípravný týden

Další předměty
[15DPCH1] Diplomová práce 1
[802FYZ1] Fyzika 1
[01GTDR] Geometrická teorie diferenciálních rovnic
[01MMNS] Matematické modelování nelineárních systémů
[00PT] Přípravný týden
[15SEM1] Seminář 1
[01VAM] Variační metody
[01VAMB] Variační metody B
[00ZST1] Zahr. stáž v rámci programů výměny studentů přes rektorát
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 34 / 345
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • bomba cvičení, fakt lepší než tělocvik
    Studijní průměr: neuveden
  • Přípravný kurz by si zasloužil více hodin matematiky a rovnoprávnost při rozdělování popularizačních přednášek mezi všechny tři skupiny. Některé skupiny se nedočkaly přednášek, které měly jiné skupiny. Úvod do polynomů a sum je na jeden vyučovací blok prostě málo, zasloužily by si alespoň celý týden procvičování, jako dřív. Stejně tak nálož definic o vektorovém prostoru a úprav matic je na jeden blok až až. Z mechaniky by to chtělo úvod do matematického aparátu. Ocenil bych i více interakce se staršími studenty a studenti z SU, i když chápu, že tuto roli přebírá hlavně Víkendovka pro prváky.
    Studijní průměr: neuveden
  • V přípravném týdnu jsem nezaznamenala žádná cvičení.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [34]
1 : |============........| 58 % [20] 1 (výborný)
2 : |======..............| 29 % [10] 2
3 : |==..................| 8 % [3] 3
4 : |....................| 2 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [34]
1 : |=======.............| 35 % [12] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 14 % [5] Příliš nízké
3 : |=========...........| 47 % [16] Odpovídající
4 : |....................| 2 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
1 : |=============.......| 66 % [6] Slovní odpověď