02MECHZ  >  Mechanika - zkouška

Počet hodnotících: 28 / 454
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 454 studentů.
Ukončilo předmět: 114 studentů.
|=====...............| 25 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Havránková Eva RNDr. [ Zkoušející ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Důležitý předmět, skvělá změna oproti věčné matematické teorii.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ked sa na to pozeram spatne, Doc. Bren vsetko vysvetlil dostatocne dobre, prednasky sa oplatia, i ked mozno sposobom len pocuvat, nepisat si nic a snazit sa pochopit to(vsetko je v skriptach)...V priebehu to ucivo mozno pride tazke, a clovek sa v tom chvilami straca, ale potom pred skuskou staci si to citat dokola, pochopit to a potom to ide same. Len sa nad tym zamysliet...
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná až příliš zdlouhavá zkouška, ale jinak to asi nejde.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nedokonalá komunikace přednášejícího se cvičícími
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející dokáže nadchnout pro věc.
    Studijní průměr: neuveden
  • Úvod do klasické fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška nebyla vůbec tak těžká jako zkouška z matematik. Jestli se člověk na mechaniku podíval během semestru, tak se dala zkouška složit na předtermínu před Vánoci - takový výborný začátek zkouškového.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kalsická zkouška, jako každá jiná až na neomezený počet pokusů, který je studenty vítán jako děkanské volno.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neni to nic lehkeho
    Studijní průměr: neuveden
  • Pouze úroveň zkoušky není co komentovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice obětavý přednášející podstupující útrapy studentské matematické stupidity. Nezajímavá páteční odpoledne přednášející zpestřoval přednáškami matematického aparátu, který svým objemem přesahuje alespoň základní studium.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavý předmět
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [40]
1 : |==============......| 70 % [28] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [28] 1.32
1 : |==============......| 71 % [20] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 25 % [7] 2
3 : |=...................| 3 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [28]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==============......| 71 % [20] ano
3 : |======..............| 28 % [8] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká