Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02MECHZ] Mechanika - zkouška

Další předměty
[02AMF] Atomová a molekulová fyzika
[02FT] Fyzika tokamaků
[02MECH] Mechanika
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 25 / 88
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
Celkové hodnocení [40]
1 : |===============.....| 75 % [30]  
2 : |====................| 20 % [8]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 2 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.32

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [22]
1 : |=============.......| 63 % [14]  
2 : |=====...............| 27 % [6]  
3 : |=...................| 4 % [1]  
4 : |=...................| 4 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Přednášky vedeny dobrým způsobem, na počátku připomenutí a opakování minulé látky velmi užitečné, studenti nevypadnou z kontextu.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Příjemný projev.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
  • Na zkoušku jsem se učil z vlastních poznámek, některé zápisy a kroky jsem konzultoval se sktripty.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta a zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta - 60% Vlastní poznámky - 10% Úvod do fyziky v řešených příkladech - 10% Proseminář - poznámky - 10% Řešené příklady (Jex, Štoll) - 5% Zbyek různé zdroje - internet, poznámky ze SŠ...
    Studijní průměr: neuveden
  • vlastní zápisy, skripta (obojí skvělé a plně dostačující)
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky, skripta, naprosto dostačující zdroje
    Studijní průměr: neuveden
  • Ke zkoušce jsem potřeboval pouze skripta a něco málo ze svých zápisků. Proseminář byl také velice užitečný.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta a zápisky z přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, poznámky z hodin
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky z přednášek a skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlavne ze skript, na nejake nejasne odvozeni ze sesitu
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, zápisky z přednášek případně vypracované otázky jiných studentů
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
  • dostatek času na přípravu ústní části, příjemná atmosféra
    Studijní průměr: neuveden
  • když tomu student rozumí, zkoušející ho rád postrčí správným směrem
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost zkoušky adekvátní. Zkoušející byl velmi příjemný, byl ochoten poradit, pomoci s otázkou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Spousta času na přípravu, zkoušející se snažil dostat za studenta i to, co neví.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ústní část Příjemná zkouška, nikdo vás nikam nehonil a mohli jste postupovat svým tempem. Když jste něco nevěděli, zkoušející vám pomohl danou věc odvodit, pokud jste nebyli úplně dutí a znali základy. Písemná část příklady sice nejsou příliš obtížné (všechno víceméně středně obtížné příklady ze skript). Ale rozhodně tam nebyl čas něco příliš vymýšlet a odvozovat, museli jste předem vědět, jak příklady řešit. Celkem rozhodně obtížností plně srovnatelné se zkouškami z matematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kdo chtěl mohl snadno podvádět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na to, jak vsechna ta odvozeni se zdala byt celkem tezka se naucit, tak zkouska probihala ve velmi pohodove atmosfere, pan Bren se snazil pomahat a nakonec jste s jeho pomoci vsechno odvodili
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška probíhala vcelku dobře, doporučuju zúčastnit se předtermínu.. ve větším množství se často i drobné nedostatky přehlédnou a je tam více lidí, se kterými můžete případně spolupracovat... ;)
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Doktor Břeň se snažil Mechaniku zpřístupnit dobrým způsobem, výklad byl většinou jasný.
    Studijní průměr: neuveden
  • snaha vysvetliť látku
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost, klidně dovysvětlil, co nám nebylo jasné. Skvělá komunikace.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je dobře, že vše píše na tabuli a nepoužívá dataprojektor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost předat vykládanou látku
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Některé myšlenkové kroky provedeny příliš rychle, občasná zmatenost
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápis na tabuli není úplně přehledný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas jeho výpočty vypadají jako kouzlení bez pořádného vavětlení.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |================....| 80 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]
1 : |==============......| 72 % [13] 90%-100%
2 : |==..................| 11 % [2] 75%-90%
3 : |==..................| 11 % [2] 50%-75%
4 : |=...................| 5 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [24]
1 : |========............| 41 % [10] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [18] 1.11
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 88 % [16] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 11 % [2] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [16]
1 : |==========..........| 50 % [8] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [22] 1.50
1 : |=============.......| 63 % [14] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 27 % [6] 2
3 : |=...................| 4 % [1] 3
4 : |=...................| 4 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
1 : |============........| 61 % [8] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
1 : |=============.......| 66 % [6] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [17]
1 : |==============......| 70 % [12] 1 (výborný)
2 : |===.................| 17 % [3] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |=...................| 5 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [17]
1 : |==..................| 11 % [2] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==================..| 88 % [15] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |====================| 100 % [2] Slovní odpověď