02ZFM1  >  Základy fyzikálních měření 1

Počet hodnotících: 25 / 199
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 199 studentů.
Ukončilo předmět: 136 studentů.
|==============......| 68 %

Škoda Libor Ing. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
  • celkom zaujímavo podaný úvod do fyzikálnych meraní
    Studijní průměr: neuveden
  • Díky pojetí pana inženýra Škody docela zábavný předmět, nakolik byl užitečný poznám až v praktiku...
    Studijní průměr: neuveden
  • Chytlavé přednášky Ing. Škody. Je to takový teoretický úvod do úvodu fyzikálních měření, hodící se především těm, kteří uvažují v 2. ročníku o fyzikálním praktiku.
    Studijní průměr: neuveden
  • kladně hodnotím úkoly (je otrava je dělat a opravovat, ale člověk si na nich ujasní, co vlastně pochopil/nepochopil) možná příliš mnoho organizačních věcí
    Studijní průměr: neuveden
  • Kredity za to, že se podepíšete a donesete 3 úkoly, pak je možné spát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Musim rict, ze pan asistent Skoda umi opravdu dobre prednaset a jeho hodiny byly vzdy plne vtipu. Dobre jsem se bavil
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že v předmětu by se měla zavést nějaká měření, či cvičení, již v 1. semestru. Rozhodně je lepší vidět přístroje na živo, než si o nich jen říkat nebo kreslit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Notoricky známé i důležité a zajímavé informace o měření a zpracování dat vykládané s originálním přístupem pana Škody. Zápočet za účast a 3 DÚ. Jednoznačně doporučuji - výborně se pobavíte a něco i naučíte.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud jste už na střední psali protokoly se vším všudy, tak to pro vás asi nebude nejužitečnější předmět, ale opakování je matka studentů, že? Prostě dobrá příprava na praktika.
    Studijní průměr: neuveden
  • predmet ZFM v zimnom semestri ma nič nenaučil
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět, na kterém se člověk teoreticky seznámil s fyzikálním měřením a hlavně s jeho zpracováním. Snad získané vědomosti člověk využije v letním ZFM či v praktikách. Přednášky byly zábavné díky vtipům Ing. Škody.
    Studijní průměr: neuveden
  • Sice se tam probíraly jen opravdové základy, ale protože materiály k předmětu nikde nejsou v takové stručné formě, tak se tam vyplatí chodit, zvlášť pokud uvažujete o nějakém praktickém zaměření.
    Studijní průměr: neuveden
  • tenhle předmět jsem si zapsal jako dávačku na kredity, až na některé statistické metody zpracování měření jsem se prekticky nic nového nedozvěděl. Pro člověka, který nikdy nic neměřil je tento předmět zcela jistě přínos.
    Studijní průměr: neuveden
  • Užitečný a zajímavý předmět pro ty, co se jen nechtějí hrabat v číslech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavné přednášky o nezábavných věcech. Potřebné k měření v letním semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavný předmět, zvlášť kvůli panu Škodovi :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé (asi tak z 50%) povídání o úvodu...
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [42]
1 : |============........| 59 % [25] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [25] 1.52
1 : |============........| 60 % [15] 1 (výborně)
2 : |======..............| 28 % [7] 2
3 : |==..................| 12 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [24]
1 : |==..................| 8 % [2] nevyjádřeno
2 : |=================...| 83 % [20] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 8 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká