Škoda Libor Ing. :: [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Další předměty
[02LCF1] Laboratorní cvičení z fyziky 1
[02UMAT] Úvod do materiálů pro EJF
[02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 19 / 199
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
Celkové hodnocení [19]
1 : |================....| 78 % [15]  
2 : |====................| 21 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.21

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [19]
1 : |================....| 78 % [15]  
2 : |====................| 21 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.21

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Velmi dobře vedené přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • V součtu to byl zahozený čas.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
  • Blbuvzdorné postupy. Občasný vtip. Snaží se vysvětlovat jednoduše a jenom to nejdůležitější.
    Studijní průměr: neuveden
  • Humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Humor a nadhled.
    Studijní průměr: neuveden
  • Komunikace se studenty, záživná forma přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • schopnost polopatě vysvětlit (občas to opravdu je potřeba...)
    Studijní průměr: neuveden
  • smysl pro humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor. Dobré vysvětlování probírané látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Umi prednaset a vzdy to byla zabava
    Studijní průměr: neuveden
  • umí přednášet - dokáže si udržet pozornost, uvést konkrétní příklady z měření, mluví dost nahlas i srozumitelně
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtipný, charakteristický projev.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný humorný přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyprávění historky a zážitky z praktik.
    Studijní průměr: neuveden
  • výrazný a vtipný prejav
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • chodit včas
    Studijní průměr: neuveden
  • Měl by se snažit chodit v čas. Akademických 15-20 minut každý týden je docela otrava
    Studijní průměr: neuveden
  • nebylo by úplně od věci dát nějaké materiály ohledně předmětu na internet, hodil by se aspoň nějaký stručný přehled z celého semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Projev často příliš rychlý.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející by měl chodit včas a pokud nepřijde, měl by to oznámit předem.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [17]
1 : |===================.| 94 % [16] 90%-100%
2 : |=...................| 5 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [19] 1.21
1 : |================....| 78 % [15] 1 (výborný)
2 : |====................| 21 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [24]
1 : |=========...........| 45 % [11] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
1 : |============........| 58 % [7] Slovní odpověď