Maryška :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Asistent Maryška byl velmi příjemný. Rozhodně oceňuji psaní malých písemeček na počátku každé hodiny.
    Studijní průměr: neuveden
  • celkový přehled, téměř na jakýkoliv dotaz byl schopen reagovat ihned, další velké pozitivum je zájem o studenty
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobře volené příklady, dobře vysvětlené postupy, dobrý přístup... Celkově velice dobrá příprava pro zápočtové písemky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Docela dobře věděl co nám nejde, takže to s námi procvičil.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Kritéria zápočtu by měla být zvýšena. Stanovení nějakého počtu "bodů", případně odevzdání nějakých domácích úkolů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snad jediná výtka - věkový rozdíl nebyl tak propastný, aby se muselo celou dobu vykat, připadalo mi to i vzhledem k ostatnímu přístupu dost nepřirozené. Myslím, že by nebylo od věci si troufnout studentům tykat...
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení byla vedena jasně a dobře. Probírané příklady vysvětleny docela dobře.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohly by se více cvičit sumy, na začátku. Člověk v tom tak nějak plave, a až časem si v tom udělá pořádek..
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [1] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď