Jindrová :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Občas chaotická, občas cholerická, ale jinak obětavá, v rámci možností trpělivá a velmi komunikativní. Látku zvládá na výbornou až na drobné výjimky, které lze tolerovat (napravila je hned při další příležitosti). Zpočátku se velmi starala o náš prospěch a snažila se nás navést na správnou cestu. Cvičení rozhodně nebyla nudná ani nezáživná, spíše naopak.
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdu pěkné vysvětlení látky. Naše schopnosti nebyly nijak přeceňovány. Nepovinná cvika navíc, když jsme něco potřebovali. Krátké písemečky pro osvěžení si látky a nepovinné úkoly, které se ale vyplatilo udělat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trpělivost, snahu, pohodovost...
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Brát více příkladů, které by se mohly objevit u zkoušky, z různých zdrojů (například školní ftp).
    Studijní průměr: neuveden
  • Když se zlepší ve všem o libovolně malé kladné epsilon, tak dobude dokonalosti. :-)
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Občas se hodí zjistit, jak danou věc počítají v jiných kruzích, postupů je více a je dobré si najít ten pro vás nejvhodnější.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |===.................| 16 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď