Novák :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Oceňuji výborný přístup ke studentům a vhodně nastavenou laťku
    Studijní průměr: neuveden
  • Pravidelné písemky, ochota pomoci, konzultace se daly domluvit kdykoliv. Ví, co dělá studentům problémy. Prostě příjemná cvičení, kde se člověk něco naučí a ještě se na ně těší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přestože jsme téměř všechny příklady počítali na tabuli my, což je o dost přínosnější než když vše jen počítá cvičící, stihli jsme probrat vše. Oceňuji dobré a srozumitelné reakce na všechny dotazy a ochotu dávat konzultace a zabývat se našimi dotazy i během zkouškového období. Dále se mi líbilo, že jsme každou hodinu psali test, takže byl člověk nucený se vždy připravit. Celkové hodnocení pak také nezáleželo pouze na jednom pokusu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Věděl si se vším rady, dokázal podat látku pochopitelnou formou. Myslím, že je to příklad správného cvičícího. Jeho znalosti jsou obrovské a je s ním i sranda. Doufám, že bude více takových cvičících.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • O ničem nevím.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení mi vyhovovala.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď