Záruba Michal :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Cvičící látce opravdu do detailu rozuměl. Naučili jsme se řešit lineární diferenciální rovnice. Probrání matematického aparátu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrou náladu, nadšení, dobrý odhad, trpělivost a vstřícnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trpělivost, snahu, víc konzultací, pohodovost...
    Studijní průměr: neuveden
  • vstřícnost, individuální přístup ke každému studentovi, ochota ke konzultacím přesahující rámec předmětu Mechanika, na zápočet měla vliv i práce na cvičeních (v rozumném poměru se zápočtovými písemkami)
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Bylo by dobrý, kdyby nevysvětloval to, co nevyužijeme v prváku. Občas tam zabředl a pak jsme nestíhali hlavní proud příkladů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas byl k vysvětlení používán zbytečně složitý aparát, který byl sice obecný, ale někdy nepochopitelný. Bylo by dobré někdy příklad pojmout více "středoškolsky." Velmi brzy jsme ztratili úplně kontakt s přednáškami a velkou část skript jsme vůbec nestihli procvičit a doháněli jsme to v konzultačním týdnu. Mělo by se víc držet krok s přednáškou i za cenu např. rozsáhlejších domácích úkolů.
    Studijní průměr: neuveden
  • občas přišel na cvika s velkym spožděním, probrali jsme pouze malo prikladu, takze vetsina mechaniky byla pro me samostudium
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup cvičícího k přípravě na hodiny. Měl by chodit včas a měl by probrat všechny kapitoly a ne pouze 2 z 5.
    Studijní průměr: neuveden
  • V zápisu na tabuli. Je lepší když na sebe aplikace poznatků v zápisu navazuje a já mám zpětně plán jak dojít k řešení. A když je více cest, vynechat místo pro doplnění, případně udělat odkaz.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Dle mého názoru by se hodinová dotace mohla zvýšit o jednu hodinu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přišlo mi, že cvičením z mechaniky chybí koncept oproti matematickým. Co jsem se ptal spolužáků, tak se cvika velmi lišily cvičící od cvičícího a záleželo koho dostanete, někteří cvičící strávili velkou část vysvětlováním teorie a jinde se třeba spočítali téměř všechny příklady. V matematických cvičeních se byl na průběh alespoň jednou podívat buď přednášející nebo někdo jiný z pedagogů, což by určitě prospělo i mechanice.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ráda bych si to všechno vyzkoušela...
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |======..............| 28 % [2] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |======..............| 28 % [2] 3
4 : |======..............| 28 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď