02MECH  >  Mechanika

Počet hodnotících: 48 / 456
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 456 studentů.
Ukončilo předmět: 205 studentů.
|=========...........| 44 %

Augustovičová Lucie [ ]
Augustovičová Lucie Ing. [ ]
Bažant Pavel [ ]
Bažant Pavel Mgr. [ Cvičící ]
Břeň David RNDr. Ph.D. [ Přednášející ]
Havránková Eva RNDr. [ ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Ivo Petr [ ]
Jizba Petr Ing. Ph.D. [ ]
Karásek Dalibor [ Cvičící ]
Křelina Michal [ Cvičící ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ ]
Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Petr Ivo Ing. [ ]
Schmidt Josef [ Cvičící ]
Smotlacha Jan [ Cvičící ]
Strmisková Lucie [ Cvičící ]
Strmisková Lucie Ing. [ Cvičící ]
Šediváková Helena [ ]
Šediváková Helena Ing. [ ]
Vašata Daniel [ ]
Vysoký Jan [ ]
Vysoký Jan Ing. [ ]
Záruba Michal [ Cvičící ]
Zatloukal Jan [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [27]
  • Asi nejtěžší probuzení do vysokoškolské fyziky.Člověk předtím musí pochopit alespoň základy vyšší matematiky, jinak je ztracen. Díky bohu za MAT 1.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičenia z mechaniky by som si predstavovala inak-viacej vypočítaných príkladov, menej chaotické. Radšej nech ich celú hodinu počíta cvičící na tabuľu s vysvetlením, než keď tam niekto zo žiakov chaoticky počíta a nevie čo s tým. Prednášky boli skvelé. Dobre sa z nich učilo, ľahšie sa pochopila mechanika.
    Studijní průměr: neuveden
  • Člověk poprvé viděl, jak vypadá vysokoškolská fyzika. Předmět byl jistě zajímavý a ani určitě není tak těžký, ale bohužel je potřeba matematický aparát, který v té době student ještě neumí. Další nevýhodou bylo, že pro studenty je mnohem důležitější udělat analýzu a algebru, proto se mechaniku učili až na poslední chvíli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrý předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Dost tezke naucit se vsechny ty odvozeni apod, a clovek neni zvykly na pocitani s diferencialama, na drouhou stranu priklady tak tezky ani nebyly, dost jich bylo spocitatlnych se znalosmi ze stredni
    Studijní průměr: neuveden
  • Důležitý a záživný předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Důležitý předmět, se spoustou zajímavých pokusů
    Studijní průměr: neuveden
  • fyzika je vždycky zábavou do té doby, dokud jí zábavnou dělá přednášející.. Pan Břeň je celkem fajn, až na ty chvíle kdy se jen sypou rovnice z nebe a na představivost už se moc nehraje...
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to rychlé tempo, které vyžaduje dobrou přípravu.
    Studijní průměr: neuveden
  • jiné než jsem čekala, poněkud rozdíl oproti SŠ, méně povídání, více počítání... V průběhu semestru jsem z toho byla trochu v rozpacích a při učení na zkoušku mě to začalo i docela bavit a konečně jsem měla pocit, že jsem se dozvěděla víc než nějaký nový vzorec osobně velmi oceňuji fyzikální proseminář, moje matematika ze SŠ by rozhodně nebyla dostačující a proseminář mi velmi pomohl se v tom zorientovat
    Studijní průměr: neuveden
  • mechanika je nutné zlo, kterým musí projít všichni, ale není to nic moc strašného. V postatě jsem se nic moc nového nenaučil, naučil jsem se pouze zapsat to, co jsem znal z gymlu složitěji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika - určitě největší peklo prvního semestru. Asi nejvýraznější skok mezi střední a vysokou školou. Začalo to tím, že byl rychle vyložen matematický aparát, který ovšem nebylo možné při té rychlosti dostatečně pochopit a od té doby se vezlo. Zlepšení přišlo v půlce semestru, když člověk zvládl derivace v mat. analýze. Právě opoždění matematiky vůči fyzice dělá z tohoto předmětu docela tvrdý oříšek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že by neuškodily 3 hodiny týdně cvičení (i za stejnou kreditovou dotaci)
    Studijní průměr: neuveden
  • Nechápu, proč je tento předmět hned první semestr, když matematické základy na něj, se učí později. Předmět byl pro mě obecně nezajímavý.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevím kam bych to měl napsat, tak to napíšu sem. Moc chválím předmět proseminář z fyziky, kde se dělal matematický aparát k mechanice a elmě, který se na normálních přednáškách jen proletí nebo nebere vůbec a je pak škoda, když má student mezeru právě v tomhle. Nebylo by špatné aby předmět probíhal celý semestr a po dobrání teorie se tam počítaly nějaké zajímavé a obtížnější příklady, například ze sbírky pana Jexe a Štolla.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ne zas tak těžký předmět, ale nesmíte podcenit průběžnou přípravu a znalost matematického aparátu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nutný úvod do fyziky, který je zezačátku bez matematických znalostí dost náročný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě nejtěžší předmět semestru, ale zároveň zábava. Chce to neprospat začátek (u nás dělal Břeň přednášky v pátek odpoledne, kde vykládal potřebný matematický aparát - tam určitě chodit!!!)
    Studijní průměr: neuveden
  • První z fyzikálních předmětů na FJFI. Škoda, že požadovaný matematický aparát v prvním semstru není dostačující na pochopení některých odvození a výpočtů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Především matematická nadstavba znalostí ze střední školy, v menší míře také rozšíření pojmů v mechanice.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky a cvičení často velmi zmatené a nepřehledné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky výborné, David Břeň se opravdu snaží a je velice vstřícný ke studentům, i když někdy to bylo velice zmatečné. Mechanika jako předmět je sice pro prváky trošku náročný, ale když člověk složí zkoušku, má dobrý pocit, že něčemu zase rozumí trochu lépe. Cvičení byla horší, pan cvičící chodil pozdě a ani se nepřipravoval
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý úvod do fyziky na FJFI.
    Studijní průměr: neuveden
  • Spočítat co nejvíce příkladů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Většina látky byla ze střední školy
    Studijní průměr: neuveden
  • vyplatí se chodit na přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, ale dá se pochopit až s odstupem času, díky náročnému matematickému aparátu.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [75]
1 : |=============.......| 64 % [48] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [48] 1.75
1 : |=========...........| 45 % [22] 1 (výborně)
2 : |========............| 39 % [19] 2
3 : |==..................| 8 % [4] 3
4 : |=...................| 6 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [47]
1 : |....................| 2 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 78 % [37] ano
3 : |====................| 19 % [9] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká