Kolář Jakub :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Občas mi přišel být cvičící trochu zmatený a nepřipravený, to pak vedlo k tomu, že na některých příkladech se ztratilo zbytečně mnoho času. Jinak se mi cvičení líbilo.
    Studijní průměr: neuveden
  • písemky na začátku mi přišly jako celkem dobrá motivace učit se průběžně (alespoň z počátku), možná by se někdy daly nahradit i úkolem, laskavý přístup ke studentům u tabule
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • občas jsme se do toho tak říkajíc zamotali a neuměli se vymotat...
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborný)
2 : |===============.....| 75 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [1] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď