Clarke Dunstan Bc. :: [04AP1] Angličtina P1

Další předměty
[04AP1] Angličtina P1
[04AP3] Angličtina P3
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
[04ABU1] Úvod do odborného jazyka 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 16 / 104
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Rodilý mluvčí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Se způsobem, jakým vede lekce, jsem spokojen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Že je rodilý mluvčí... a také jeho nadšení. cool.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je dostatečně akční.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Good stuff.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ma krasnu anglictinu a vie ucit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Jeden assignment by mohl stačit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ne cvičící, ale spíš studenti by měli projevit větší snahu se učit anglicky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více systematiky při výuce, také kvalita materiálů není kdovíjaká.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chaoticky uspořádaná témata, člověk ani neví co mu to má dát, natož aby mu to něco dalo... eseje opravuje docela random...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by mluvit pomaleji a někdy lépe vysvětlit, co po studentech chce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mohl by upravit své hodnocení assignmentů - k čemu to je, že max. počet bodů je 25, když stejně nikdo nedosáhne ani na 20
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Průhlednost hodnocení. Zápočtové testy jsme ani neviděly. Hodnocení assignmentů je už z podstaty subjektivní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mal by sa zamysliet nad opravovanim assignmentov, 1. som robila 2 dni a mala som 17 bodov, 2. som robila 3 hodiny a mala som 18 bodov. Zda sa mi, ze to opravoval ako sa mu zachcelo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Jeden kredit je trochu málo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příliš mnoho lidí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl jsem problém s poslechem, pan Clarke mluví občas dost rychle. Zápočtový test je hodnocen mírně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemůžu říct že jsem se nic vůbec nového nedozvěděl, ale bylo toho docela málo a spíš jsem to celé proseděl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [16]
1 : |=========...........| 43 % [7] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 37 % [6] 2
3 : |====................| 18 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
1 : |=...................| 6 % [1] Nevyjádřeno
2 : |=...................| 6 % [1] Příliš nízké
3 : |==============......| 68 % [11] Odpovídající
4 : |====................| 18 % [3] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
1 : |============........| 60 % [6] Slovní odpověď