Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01MATZ1] Matematika, zkouška 1
[01MAT1] Matematika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 18
Procento hodnotících: 38 %
|========............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Pečlivost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímalo by mě, co si bere, že je vždy tak naspídovanej. Jinakd dobrý cvika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvěle ovládá cvičenou látku. Dokáže bez problému zodpovědět sebezákeřnější dotazy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velice kvalitní cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Lidštější přístup ke studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některé věci vysvětluje příliš rychle, možná by chtělo některé věci vysvětlit víckrát a zvolni tempo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas zpomalit při výkladu teoretických záležitostí. Nestíhal jsem si pořádně utřídit v hlavě, co nám vlastně danými tvrzeními sděluje, a tím pádem nebylo možné se zeptat na něco, co jsem třeba nepochopil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Více praxe, méně teorie již probrané na přednáškách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Měly by se psát zápočtovky během semestru, aby se člověk donutil pořádně se na to kouknout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení mají tempo. Příklady se řeší jako na běžícím pásu, člověku u tabule dokáže výborně poradit. Do řešení příkladu je zapojena celá skupina, což beru rozhodně jako přínos. Jediným záporem pro mě jsou příliš rychlé výklady teoretických záležitostí, jež předchází řešení příkladů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |===.................| 14 % [1] 1 (výborný)
2 : |==============......| 71 % [5] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Nevyjádřeno
2 : |======..............| 28 % [2] Příliš nízké
3 : |===========.........| 57 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď