Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAT1] Matematika 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 7 / 193
Procento hodnotících: 3 %
|=...................|
Celkové hodnocení [7]
1 : |========............| 42 % [3]  
2 : |===========.........| 57 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |========............| 42 % [3]  
2 : |===========.........| 57 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • 75% srozumitelné a 25%nesrozumitelné (bohužel někdy klíčové)
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Dobrou náladu, smysl pro humor, přesnost a výstižnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost probudit studenty, zapálenost pro věc, vtip, energii při výkladu, motivační okénka. Vysvětluje srozumitelně, jenom je někdy příliš "hr"
    Studijní průměr: neuveden
  • strukturovaný výklad i postup, příprava na každou přednášku
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost, nadšení pro obor
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Mohl by zvětšit písmo, alespoň o centimetr. Kdyby byly tabule kompletně popsány tak neřeknu, ale místa tam býva dost na to zvětšení. Podání matematiky by mě více zaujalo, kdyby pracovalo s mojí představivostí. Tedy více trefných přirovnání a příkladů, které zaujmou. Co se týká struktury, tak by se mi více líbilo, kdyby se každý a celý výklad členil na přesné matemamické vyjádření a vzápětí se selsky zopakoval, někdy mi totiž není plně jasné, co já stim a kčemu to použiju, tudíž se to podle důležitosti u mě zařadí ke kolonce, co by se ¨mohlo hodit¨ a ne ke konkrétním pojmům. Takto to pan Fučík samozřejmě člení, ale někdy to, co je pro něj selsky je pro mě stále učitelské. Pravda, že bych se ho mohla po přednášce na něco zeptat, ale většinou vapálí tak rychle, že já si ani nestihnu složit věci z lavice do tašky. :-D
    Studijní průměr: neuveden
  • Zvětšit velikost písma na tabuli, indexy jsou ze 4. lavice nečitelné. Písmo v průběhu přednášky nezmenšovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • větší písmo na tabuly
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [1] 75%-90%
3 : |===.................| 14 % [1] 50%-75%
4 : |===.................| 14 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.57
1 : |========............| 42 % [3] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 57 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
1 : |============........| 60 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď