Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / 70
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • Cvičení mají spád. Celkově mi způsob vedení cvičení vyhovuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Preciznost jak ve vysvětlování teorie, tak při počítání. Když někdo nevěděl u tabule, ochotně poradil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systematičnost, schopnost vysvětlit látku, celkovou připravenost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zábavné cvičení, látka podávaná velmi srozumitelně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobře téma vysvětlí, i když už bychom to měli znát z přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný cvičící. Krásně vysvětlí teorii i příklady. Cvičení jsou dobře strukturovaná. Člověk konečně pochopí, o čem se v TEFu mluví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vyborne vysvetluje, na zapoctovku nedava zakerne priklady (to co preberieme na hodinach uplne staci), je ochotny cokolvek konzultovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl pro humor, přehlednost cvičení...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvele hodiny, jeden z najlepsich cviciacich, latku ochotne vysvetli do podrobna. A ocenujem este momenty zotrvacnosti osy rotacie a podobne na flaske s vodou. Este ocenujem zopakovanie rychle predoslej latky na zaciatku cvicenia.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Psát větším písmem a nedělat si pořád legraci z lidí, co mají Béčkovou matematiku (i tam jsou lidi z mozkem, a někteří jsou na tom rozhodně líp než něktaří Áčkaři).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Niekedy ide moc rychlo a nam sa krizia oci ze co sa to deje na tej tabuli.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení jsou vedena podobně oběma cvičícími (počítají se stejné, popř. podobné příklady, což zaručuje maximální spravedlnost).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10]
1 : |==================..| 90 % [9] 1 (výborný)
2 : |==..................| 10 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [10] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] Slovní odpověď