Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 18
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Nezapomenutelný hnědý tón
    Studijní průměr: neuveden
  • Oproti ostatním kruhům jsme stihli spočítat všechny podstatné příklady a byli jsme dobře připraveni na zkoušku. Zápočtový test byl rozumně zadaný, nebyl větší problém získat dostatek bodů.
    Studijní průměr: neuveden
  • příprava na hodinu
    Studijní průměr: neuveden
  • Spočítali jsme všechny příklady ze skript, víc praktické přípravy na zkoušku udělat nelze.
    Studijní průměr: neuveden
  • ústretovosť a dobrú atmosféru na cvičeniach
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • srozumitelnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Výklad byl naprosto nesrozumitelný. Křivkové integrály prostě v prvním semestru k výpočtu středoškolských úloh podle mého nejsou to pravé, jako ukázka proč ne, ale nevím, proč s tím počítat naprosto všechno. Namísto řešení fyzikálních úloh člověk přemýšlí, co se děje ve výpočtu. Vše považuje za zřejmé, takže se člověk nakonec na cvičeních raději ani na nic neptal, protože se stejně nic nedozvěděl.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Pokud si občas projdete doma příklady ze cvik, měli byste mít zkoušku v kapse
    Studijní průměr: neuveden
  • ucházející
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |========............| 40 % [2] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď