Veverka Petr :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • frajer, super cvika
    Studijní průměr: neuveden
  • Pohodář, umí vysvětlit
    Studijní průměr: neuveden
  • Přátelská atmosféra a domácí úkoly, neboť je těžké se donutit učit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý cvičící, dokázal hodiny opravdu zlepšit, nikdy nebyla nuda nebo znechucení
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor, ochotu ke konzultacím, přípravu na cvičení.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • asi nic
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |====================| 100 % [5] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |====................| 20 % [1] Příliš nízké
3 : |================....| 80 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď