Franc Jiří :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 18 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
  • Dobré vysvětlení látky, vstřícný přístup. Cvičení byly obtížnější a plně srovnatelné s LAP, někdy dokonce i obtížnější, často se používal postup (Věty) z LAP, což rozhodně nebylo špatně.
    Studijní průměr: neuveden
  • dokázal celkem srozumitelně vysvětlit postupy u jednotlivých typů příkladů
    Studijní průměr: neuveden
  • Když člověk potřeboval pomoct a řekl si, tak ochotně pomohl.
    Studijní průměr: neuveden
  • některé příklady jsme řešili více způsoby, občas to sice mohlo budit dojem mírného zmatku, v důsledku si ale myslím, že to byl přínos, lépe se tak proniká do souvislostí a člověk není svázán jedním postupem řešení, které se naučil a které pokud selže, tak nemá jinou možnost jinak moje oblíbená cvičení, i proto, že jsem obvykle chápala, co a proč se na tabuli děje a proto, že cvičící opravdu rozuměl tomu, co nám povídá
    Studijní průměr: neuveden
  • ochotu, zapálenost, vtip a eleganci, vlastní stěrku na tabuli
    Studijní průměr: neuveden
  • Příklady byly výborně vysvětleny. Bylo vidět, že cvičící látku skvěle ovládá. Cvičící byl objektivní při udělování bodů za cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • případné vysvětlení nepochopené látky přímo na cvičení a vždy perfektně smazaná tabule
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost vysvětlovat látku. Ubezpečil se, že jí každý rozumí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Schovývavost
    Studijní průměr: neuveden
  • trpělivost, smysl pro humor, pracovitost- nabídl nám více konzultací (využil jsem asi 3)
    Studijní průměr: neuveden
  • Vysvetlil všetky spôsoby ýpočtu rôznych vecí, aj tie jednoduchšie, aj zložitejšie.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zpočátku velmi nudný, vypadalo to, že ho cvičení spíše nudí a otravuje, časem se však ukázalo, že tak se pouze tváří a že to tak nemyslí. Občas trochu cynický, ale důsledný a ve výsledku musím říct, že naučil. Oceňuji rovněž bezchybné mazání tabule se stěrkou, tabule je pak nádherně smazaná (a pod tabulí mokro, ale to snad ničemu neuškodí).
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Jel příliš rychle, což působilo zmateně a nebyl čas látku dostatečně vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • malinko ve vysvětlování
    Studijní průměr: neuveden
  • měl by se nějak domluvit se studenty na času začátku, spousta z nás to nestíhala kvůli přejezdu z břehovky
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy se ve snaze ukázat co nejvíc možností počítání dělali 3 postupy víceméně zároveň, ale používali se mezivýpočty z jiného postupu, takže jsem v závěru nepochopil ani jeden postup a nezbylo než si to pak spočítat sám doma. Takže by bylo lepší různá řešení jasně oddělovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • po nástupu LA plus občas došlo k tomu, že část kruhu věděla, co se dělá (protože už to pochopitelně dělala na plus), zatímco druhá neměla potuchy... Bohužel občas převážila přikyvující plusová část a mělo se za to, že znají a chápou všichni a jelo se dál, neplusová část se díky tomu vcelku zbytečně a nezaslouženě ztratila... možná spíše nedostatek systému, než cvičícího
    Studijní průměr: neuveden
  • Trošku víc pedagogiky, nemít strach ze studentů, kteří látku méně chápou a pokusit se občas vysvětlovat více laicky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výraznější projevy entuziasmu by neuškodily. Čitelnost poznámek v opravených písemkách by také šla o něco zlepšit. Jinak není výhrad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkusit zvládnout procvičit více příkladů na cvičení.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
  • cvičení by mohli probíhat už od prvního týdne a ne až od třetího týdne, student se nestíhá zorientovat a látka na přednáškách extrémně předbíhá látku na cvičeních
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení dobře sjednoceno s přednáškou.
    Studijní průměr: neuveden
  • líbil se mi systém malých písemek, donutil mě připravovat se průběžně a lépe se tak orientovat na cvičení, rovněž přehled počítaných příkladů na internetu (kdo chce, podívá se, co se bude dělat a zopakuje si příslušné učivo z přednášky nebo se prostě jen připraví, že příště se budou zase ty operátory...)
    Studijní průměr: neuveden
  • obrovský přínos a pro pochopení probírané látky často nutnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Prospěla by větší hodinová dotace, abychom příště nemuseli tak zbytečně chvátat.
    Studijní průměr: neuveden
  • příklady na cvičení ke konci semestru předbíhaly přednášku
    Studijní průměr: neuveden
  • Začíná příliš pozdě a chtělo by to častěji ozvlášťnovat, protože snadno může upadnout do stereotypu.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [18]
1 : |=========...........| 44 % [8] 1 (výborný)
2 : |========............| 38 % [7] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |==..................| 11 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [18]
1 : |=...................| 5 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===================.| 94 % [17] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [13]
1 : |=========...........| 46 % [6] Slovní odpověď