Karásek Dalibor :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Jeho prístup ku žiakom. Bol ochotný a snažil sa všetko vysvetliť tak aby sme to pochopili.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji, že jsme spočítali hodně příkladů ze skript na cvičeních, a jeho ochotu ke konzultacím.
    Studijní průměr: neuveden
  • ochota pomoci studentům i mimo cvičení, dodatečné termíny zápočtových testů
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu pomoci studentovi u tabule, poctivou přípravu na cvičení
    Studijní průměr: neuveden
  • Sympaťák, snažá se (nám dělal i nějaká cvika navíc, z vlastní vůle),
    Studijní průměr: neuveden
  • že prošel ccelou látku, nikoliv jen třeba půlku jako ostatní cvičíci
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Bohužel nemá talent na vysvětlování, některé věci dělal příliš složitě a zbytečně nám motal hlavy. Řekl bych že se toho dalo stihnout daleko víc
    Studijní průměr: neuveden
  • lépe si promyslet možná řešení příkladů s matematickým aparátem prváka.
    Studijní průměr: neuveden
  • větší příprava na hodinu
    Studijní průměr: neuveden
  • V lepšej príprave na hodiny, aby sa stilo viac vypočítať a bez zmätkov.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Podľa mňa, čím viac príkladov sa vyráta, tým je to lepšie. Možno by sa výklad mal brať systematickejšie, aj keď je to asi ťažké, v tomto neviem presne ako by som si to predstavovala a čo by som poradila.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |=======.............| 37 % [3] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |=======.............| 37 % [3] 3
4 : |==..................| 12 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [8] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] Slovní odpověď