Hejda Tomáš :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 11 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [11]
1 : |===========.........| 54 % [6]  
2 : |=========...........| 45 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.45

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [11]
1 : |===========.........| 54 % [6]  
2 : |=========...........| 45 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.45

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • přednášky byly kvalitní a zajímave
    Studijní průměr: neuveden
  • Z 50% interakce vlastní, tj. předvádění doma zpracovaných úkolů, z druhé poloviny přednáška.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobre
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
  • Ideální cvičící. Milý, komunikativní, ochotný vše vysvětlit a hlavně to uměl vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející byl velmi vstřícný, příjemný a ochotný. Nicméně některé důkazy podával nejasně a příliš rychle.
    Studijní průměr: neuveden
  • smysl pro humor
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelný výklad, přiměřená rychlost výkladu
    Studijní průměr: neuveden
  • Sympaťák se skvělým přístupem ke studentům
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice dobrá komunikace se studenty, schopnost podat látku srozumitelně, dobrá atmosféra na cvičeních.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi vstřícný přístup ke studentům - na hodinách panovala příjemná atmosféra.
    Studijní průměr: neuveden
  • Víceméně přednášel spatra, věková blízkost umožňovala a dovolovala tykání, hodiny byly příjemné strávené.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavné, podání "pro blbce" výklad hodně zpříjemňuje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícný přístup, srozumitelnost výkladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobre prednasi, vsemu se da rozumet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
  • Dělit více látku do bloků, zdůraznit hlavní myšlenky a více ilustrovat, proč je dané tvrzení zajímavé (chápu, že "užitečné" je sprosté slovo, ale určitě i praktické využití vět se najde :)). Na konci bych ocenil celou hodinu věnovanou řešení nevypracovaných domácích úkolů. Nebylo by špatné doplnit látku více příklady.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kdyby občas nemluvil tak strašně rychle, tak by to bylo super.
    Studijní průměr: neuveden
  • lepší přehlednost důkazů, člověk se v tom lehce ztrácel
    Studijní průměr: neuveden
  • Nebýt na každého tak hodný.
    Studijní průměr: neuveden
  • občas automaticky předpokládal u studentů znalost tvrzení z minulých hodin, neuškodilo by občas rychle připomenout například větu z minulých hodin, kterou využívá
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas pokulhávala srozumitelnost mluveného slova, přednášející prostě občas mluví velmi, velmi rychle a některá slova polyká. Možná akorát mohly být více komentované výkony těch, kteří předváděli domácí úkoly u tabule. A slíbené otázky v hodině za jeden bod snad nebyly položeny ani jednou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející by měl poněkud snížit rychlost mluveného projevu.
    Studijní průměr: neuveden
  • V přehlednosti důkazů prováděných na hodinách
    Studijní průměr: neuveden
  • nechat vice casu na zajimavejsi latku - sifrovani
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
1 : |==================..| 90 % [10] 90%-100%
2 : |==..................| 9 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [11] 1.45
1 : |===========.........| 54 % [6] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 45 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [22]
1 : |==========..........| 50 % [11] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [18]
1 : |==========..........| 50 % [9] Slovní odpověď