01DIM1  >  Diskretní matematika 1

Počet hodnotících: 25 / 115
Procento hodnotících: 21 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 115 studentů.
Ukončilo předmět: 74 studentů.
|=============.......| 64 %

Hejda Tomáš [ Přednášející ]
Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
  • Ač matematiku moc "nežeru" tak mě to docela i bavilo. Člověk se dozví spoustu zajímavých věcí a pokud někoho baví úlohy stylu matematická olympiáda, tak je to předmět přímo pro něj.
    Studijní průměr: neuveden
  • DIM1 vhodně doplňuje matematiku zimního semestru a hlavně cvičí důkazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dozvěděl jsem se nové a zajímavé věci, občas některé důkazy byly těžší. Zápočet šel získat za domácí úkoly, což pak mohlo být nevýhodou, protože se člověk nemusel naučit probranou látku a při hodinách dávat pozor...
    Studijní průměr: neuveden
  • Príjemný predmet, jeden z najlepších v zimnom semestri. Spomienka na stredoškolskú matematiku, úlohy matematickej olympiády.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro prváka vcelku těžké, je to jedna z největších informačních náloží v prvním semestru. Ovšem student zde přijde do styku i metodami důkazů a některé (i když jich není zas tolik, narozdíl od DIM2) znalosti může využít i v jiných předmětech. Předmět je na DIM2 absolutně nezávislý a spíš bych doporučoval absolvování DIM2. Jednička se opírá o témata, která nemusejí každého zaujmout, a hned první přednáška je spíše odrazující, nežli chytlavá. Více demonstrovat příklady z praxe by neuškodilo. Zápočtový test je rozumně těžký a materiály z přednášek jsou dostupné na webu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět byl celkem náročný. Osobně bych ocenil, kdyby se v tomto předmětu nevyučovalo tak matematicky korektním způsobem, ale více intuitivně s důrazem na pochopení látky. Velmi zajímavé šifrování se dělalo až na konci, mohlo se klidně "nekorektním" způsobem vysvětlit už dříve a korektní definice a důkazy doplnit až potom, kdy by už posluchač měl představu, k čemu to směřuje a chápal podstatu. Nedílnou součástí tohoto předmětu jsou dále úkoly, které byly určitě dobrým zpestřením, možná kdybych všechen čas, který jsem strávil nad přemýšlení nad úkoly, které jsem nakonec stejně nevymyslel, strávil procházením teorie, tak bych látku pochopil mnohem lépe :) Ale to je každého volba.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět dobrý, zajímavý, ale závěrečný test nebyl s ohledem na probíranou látku příliš náročný, navíc několik lidí mělo zápočet už z průběhu semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět, který doplňuje matematické znalosti, je fajn, a zábavný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět pro ty, které baví hrátky s čísly
    Studijní průměr: neuveden
  • Přemět je velmi zajímavý.
    Studijní průměr: neuveden
  • skvělý předmět, hlavně závěr semestru, kdy se u šifrování tak trochu zjistí, že celosemestrální povídání není tak úplně na nic, jak by se mohlo zdát :-), úlohy za body skvělá a příjemná forma získání zápočtu a navíc celkem nebolestná zkušenost s prezentací vlastních myšlenek u tabule, která třeba pro mě je rozhodně přínosem
    Studijní průměr: neuveden
  • S trochou úsilí není problém zápočet získat, probírá se spousta zábavných a hezkých věcí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu jiná matematika než ta vyučovaná v hlavní předmětové linii, rozhodně zajímavý předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • v hodinách se probírají v podstatě "hezké" věci především z oblasti teorie čísel, zisk zápočtu je velice jednoduchý není problém ho získat i bez psaní zápočtové písemky
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný předmět, moc dobré přednášky, vše bylo velmi pečlivě vysvětleno.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vynikající předmět pro rozvoj matematického přemýšlení studenta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, rozšiřuje znalosti matematiky do nových oblastí. Oceňuji zejména systém domácích úkolů, při kterých se student naučí dokazovat a argumentovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět z jiných oblastí matematiky než povinná analýza a algebra. Probíraná látka se dá dobře procvičit na zadaných úkolech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Známku dvě uděluji za občasné nejasně podané důkazy a příliš rychlá vysvětlení.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajimava latka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [45]
1 : |===========.........| 55 % [25] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [25] 1.64
1 : |==========..........| 48 % [12] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 44 % [11] 2
3 : |=...................| 4 % [1] 3
4 : |=...................| 4 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [25]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 88 % [22] ano
3 : |==..................| 8 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 4 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká