Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
[01LAP] Lineární algebra plus
[01LA1] Lineární algebra 1
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 22 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [19]
1 : |===================.| 94 % [18]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |=...................| 5 % [1]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.21

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [19]
1 : |===================.| 94 % [18]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |=...................| 5 % [1]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.21

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Výborné přednášky, kdo nechodil, musel mít s přípravou na zkoušku mnohem víc práce.
    Studijní průměr: neuveden
  • přednášky byly dobrě, ale v podstatě kopírovali scripta
    Studijní průměr: neuveden
  • skvělá skripta a přednášky, jen ať takové zůstanou, zvláště oceňuji komunikaci se studenty, obrázky k látce a také dodělávání těch detailů, které jsou sice možná zřejmé, ale mě osobně celkem vyhovuje, když se i tak zmíní (neboť mě připadají zřejmé mnohdy až poté, co se povědělo, jak to s nimi je)
    Studijní průměr: neuveden
  • Jedny z nejlepších, co na fakultě byly
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělé a jedinečné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neni, co dodat.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • propojení teorie a počítání
    Studijní průměr: neuveden
  • absolutní matematický přehled
    Studijní průměr: neuveden
  • Legenda, která dokázala podat látku tak, aby se ji studenti nejen naučili, ale i pochopili.
    Studijní průměr: neuveden
  • Naprostá organizovanost a uspořádanost probírané látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • I těch pár cvičení, ve kterých jsme měli tu čest u tabule "trpět" pod nátlakem pana "veleasistenta" Pytlíčka se nesmazatelně vrylo do paměti...
    Studijní průměr: neuveden
  • kladení otázek, které donutily studenta zamyslet se a pochopit danou problematiku
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji, že na cvičeních se probírala i teorie.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dovedl skutečně zjistit, zda tomu studenti rozumí a motivoval je tak k průběžnému studiu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Po cvikách z LAP byly normální cvika o dost snažší.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • neztrapňovat studenty před tabulí
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
  • Výborný přehled a absolutní přesnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • asistent Pytlíček byl skvělý přednášející, ale hlavně jeho schopnost propojit počítání a teorii na cvičeních byla pro studenta velmi přínosná
    Studijní průměr: neuveden
  • Bezchybná znalost problematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Exaktnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Dokonale zvládnuté přednášky a skvěle zpracovaná skripta. Když jsem ještě na gymnáziu viděl poprvé skripta z LA, tak to byl jeden z důvodů, proč jsem šel na jaderku. Cvičení byla rovněž nezapomenutelná. Otázka: "Myslíte?" ve chvíli, kdy jste si uvědomovali jaký jste řekli nesmysl, byla kouzelná. Pane asistente Jiří Pytlíčku, promovaný matematiku, nezapomeneme.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost, přehlednost, minimální odchylky od skript
    Studijní průměr: neuveden
  • nejlepší přednášející na škole, výborné přednášky, které posluchač chápal - neskončilo to jako přepisování skript, což se často stávalo u doktorky Balkové, příjemné značení vektorů, výborné otázky
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo vidět, že za ta léta už přesně ví, jak který problém podat, aby to pochopili i méně chápavější studenti. (sice zapamatovat si to pak už nebylo tak samozřejmé, ale člověk měl na čem stavět).
    Studijní průměr: neuveden
  • Všechno
    Studijní průměr: neuveden
  • Způsob podání probírané látky studentům, schopnost motivovat studenty, aby se něco učili.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • snad už ani není místo pro zlepšení
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Náročné, ale velmi přínosné cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • cvičení nebyla náročná pokud se člověk připravoval z hodiny na hodinu, problém občas byl s nesladěností cvičení z LA1 a LAP
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozdělení na LA1 a LAP dělá studentovi v hlavě někdy zmatek
    Studijní průměr: neuveden
  • excelentní záležitost
    Studijní průměr: neuveden
  • I když nebudete z LAPka dělat zkoušku je dobré získat zápočet (tak těžké to není), protože se zkouškou nikdy nevíte a mě třeba pomáhalo neustále opakování látky. Příklady jsou sice těžší než na LAZ, ale to mi ve výsledku spíše pomohlo ke zkouškové písemce z LAZ.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [13]
1 : |===========.........| 53 % [7] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [19]
1 : |===================.| 94 % [18] 90%-100%
2 : |=...................| 5 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [19] 1.21
1 : |===================.| 94 % [18] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 5 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [22]
1 : |===========.........| 54 % [12] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [19]
1 : |===================.| 94 % [18] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 5 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [19]
1 : |=...................| 5 % [1] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 15 % [3] Příliš nízké
3 : |================....| 78 % [15] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď