Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18PRC1] Programování v C++ 1

Další předměty
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18SD1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 14 / 43
Procento hodnotících: 32 %
|======..............|
Celkové hodnocení [14]
1 : |=======.............| 35 % [5]  
2 : |====................| 21 % [3]  
3 : |=======.............| 35 % [5]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [14]
1 : |=======.............| 35 % [5]  
2 : |====................| 21 % [3]  
3 : |=======.............| 35 % [5]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Na přednášky nemělo vůbec smysl chodit, vše podstatné jsme se dozvěděli na cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Preferovala bych více cvičení na úkor přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • První předmět na FJFI, u kterého jsem nebyl ani na jedné přednášce. Pan Virius měl v prváku přednášky sice dobré, ale stejně tak dobré má i skripta, což s dobou přednášky v pondělí 7:30 vedlo k tomu, že jsem se ani jednou nedostavil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednáška byla v druhý nejhorší možný čas, což mělo za následek nízkou účast na ní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jen kdyby nebyly tak zabijácky v pondělí v 7:30, navíc v nevytopené T101
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Perfektní.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Fabian - uměl látku dobře vysvětlit, úkoly donutil, abychom se na látku každý týden koukli
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Fabian - ocenil bych, kdyby více prodloužil termín odevzdání zápočtáku - v době, kdy jsem se učil na analýzu a TEFko jsem se k tomu opravdu dlouho donucoval
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Přednášející opravdu umí přednášet. Přednášky jsou kvalitní a vyplatí se na ně chodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalec v oboru. Má perfektně napsaná skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • perfektně tomu rozumí, snaží se podat výklad zajímavě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Perfektní znalost a to, že dělá okamžitě vše jakpřednáší
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prehled a nadhled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vstřícný, orientuje se v oboru, výklad doplňuje zajímavými příklady.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Nebude to nejspíš chyba přednášejícího, ale z přednášek jsem si nebyl schopen moc odnést.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • počkat než si studenti stihnou zapsat/přepsat kod v sešitě. Možná oddělit C a C++.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly dost špatné co se týče propojení s cvičením. Na přednáškách jsme už v prvním semestru dělali ukázky C++ což nemělo žádný smysl. Místo toho jsme raději měli dělat čisté C od základů. Spíš to byl takový "zážitkový kurz" plný zajímavostí a historických odboček. Také mi nevyhovovala výuka pod rozhraním MS Visual Studio, příliš komerce na vědecko-výzkumnou školu. Navíc se probíraly i některé ptákoviny, které do C vůbec nepatří a jsou jen výmyslem Microsoftu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Latka probirana na prednaskach je vyrazne popredu oproti cvicenim, vetsina studentu si tedy nepropoji znalosti z prednasek a cviceni.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vše výborné, až na ten raní čas
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemíchat dohromady C a C++, ale spíše probírat každou část zvlášť (např. C v zimním semestru a C++ v letním).
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]
1 : |===========.........| 57 % [8] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [14]
1 : |===.................| 14 % [2] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [2] 75%-90%
3 : |=...................| 7 % [1] 50%-75%
4 : |=============.......| 64 % [9] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [14] 2.14
1 : |=======.............| 35 % [5] 1 (výborný)
2 : |====................| 21 % [3] 2
3 : |=======.............| 35 % [5] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [16]
1 : |============........| 62 % [10] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [16]
1 : |============........| 62 % [10] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |....................| 0 % [0] Odpovídající
4 : |====================| 100 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď