Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18SD1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 34 / 199
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
Celkové hodnocení [34]
1 : |======..............| 32 % [11]  
2 : |========............| 41 % [14]  
3 : |=====...............| 23 % [8]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 2 % [1]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [34]
1 : |======..............| 32 % [11]  
2 : |========............| 41 % [14]  
3 : |=====...............| 23 % [8]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 2 % [1]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Na přednášky doporučuji nosit notebook a psát si sám kód do počítače - je rozhodně lepší než sešit, kde nemáte kouzelné CTL-C Ctrl-V a nemůžete si hnedka ověřit funkčnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • nuda
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly vedeny dobře, nebyly žádné náhlé nesrozumitelné skoky. Informace byly podávány jasně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly vždy perfektní.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Můj cvičicí byl pan Ondřej Tichý. Cvičení byla rozhodně velmi přínosná a zápočtový program se dal bez problému napsat pouze pomocí toho, co jsme brali na cvikách, aniž bych se musel během semestru na hodiny nějak připravovat. Cvičení měla dobrou strukturu, bylo dostatek času aby každý vymyslel sám řešení daného problému, které s ním pak cvičící krátce prodiskutoval upozornil na chybky. Pokud to někoho náhodou nenapadlo, tak bylo vzorové řešení na tabuli s dostatkem času si ho opsat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu pomoci s každým problémem. Polopatické vysvětlování, které by měl pochopit i úplný začátečník.
    Studijní průměr: neuveden
  • snaha o vysvětlení
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelně podaná látka, vstřícný přístup a potřebná pomoc, když to zrovna nefungovalo
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • možná by bylo fajn, donutit nás více pracovat samostatně (zadávat dílčí úkoly a pod.), zápočtový program jsem sice poctivě vypracovala, ale nemám pocit, že bych se toho příliš naučila
    Studijní průměr: neuveden
  • Na cvičeních se často jelo velmi rychle. Bez předchozích zkušeností s jazykem PASCAL bych měl obtíže se chytat
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelnost
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
  • Hlasitý projev, srozumitelně podává dost nudnou látkou, kterou oživuje alepoň netradičními příklady.
    Studijní průměr: neuveden
  • Látku se snažil vysvětlovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Profesionalita, odbornost
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost přednést programování i pro naprosté amatéry a laiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha o podrobné vysvětlení problémů.
    Studijní průměr: neuveden
  • snaha vysvetliť
    Studijní průměr: neuveden
  • struktura, srozumitelnost, názorné ukázky
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobře odpřednášeno.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vhodné tempo výkladu. Přímá ukázka toho, jak daný program vypadá. Dobře a systematicky zpracované přednášky. Vždy než přejde k další kapitole dá prostor na dotazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vidi opravdu do hloubky
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
  • Algoritmi spíše popisuje slovně, měl by na tabuli kreslit víc obrázků.
    Studijní průměr: neuveden
  • Chtělo by to jet trochu pomaleji. Přecijen na člověka který nikdy o programování neslyšel v tom asi moc jasno neměl.
    Studijní průměr: neuveden
  • nehovoriť tak často : "prosím vás"
    Studijní průměr: neuveden
  • Nektera temata mozna probrat i podrobneji, nebo mozna je neprejit tak rychle. Jelikoz s paskalem mam jiz zkusenosti, tak mi to vubec nevadilo, ale dokazu si predstavit, ze plno lidi, kteri jeste vubec neprogramovali, tak mohli nekteri mit nekdy problem to pochopit, protoze se slo hned dal.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nestíhatelnost záznamu probírané látky, student z přednášky moc nemá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Non-ascii znaky v názvech proměnných, to je prostě zvěrstvo...
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas odbíhal ke složitějším tématům, takže začátečník se mohl ztrácet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Odstranit nudnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Přepisování a přemalovávání obrázků je možná názorné, ale v sešitě se to moc udělat nedá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápis na tabuli
    Studijní průměr: neuveden
  • zvláště v druhé polovině semestru jsem se místy docela ztrácela, myslím, že příklady v Pascalu není nutné na přednášce tolik dělat, na cvičeních se toto procvičí a já osobně jsem si z těch na přednášce obvykle stejně nic moc neodnášela, takhle honem nejsem moc schopná je vstřebat
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičila mne Lucie Tylová, byla to velice dobrá cvičící a mohu ji jenom doporučit.
    Studijní průměr: neuveden
  • měly by se víc zaměřit na studenty úplné začátečníky
    Studijní průměr: neuveden
  • Ocenuji moznost odevzdat zapoctovy program hned na zacatku a mit do konce semestru klid a 4 kredity
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12]
1 : |=============.......| 66 % [8] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [33]
1 : |=======.............| 33 % [11] 90%-100%
2 : |===.................| 15 % [5] 75%-90%
3 : |=...................| 6 % [2] 50%-75%
4 : |=========...........| 45 % [15] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [34] 2.00
1 : |======..............| 32 % [11] 1 (výborný)
2 : |========............| 41 % [14] 2
3 : |=====...............| 23 % [8] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 2 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [26]
1 : |============........| 61 % [16] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [24]
1 : |==========..........| 50 % [12] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [18]
1 : |========............| 38 % [7] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 27 % [5] 2
3 : |=======.............| 33 % [6] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [18]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |==..................| 11 % [2] Příliš nízké
3 : |=================...| 83 % [15] Odpovídající
4 : |=...................| 5 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
1 : |============........| 62 % [5] Slovní odpověď