Svoboda Vojtěch Ing. CSc. :: [02FYS1] Fyzikální seminář 1

Další předměty
[02BPTF1] Bakalářská práce 1
[02DPTF1] Diplomová práce 1
[02DPTF2] Diplomová práce 2
[02FYS1] Fyzikální seminář 1
[02PRPL1] Praktika fyziky plazmatu 1
[02VUTF1] Výzkumný úkol 1
[02VUTF2] Výzkumný úkol 2
[02ZLSTF1] Zimní škola fyziky plazmatu/termojaderné fúze
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 14 / 24
Procento hodnotících: 58 %
|============........|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Dokaze vyvolat zajimavou dizkuzi
    Studijní průměr: neuveden
  • Dokonale umí přenést na ostatní svůj zápal pro věc, má spoustu zkušeností a přesto je poměrně skromný. Normální chlapík který je "jen tak mimochodem CSc." :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení pro věc, ochotu pomoci, nadšení k tematu, které je schopný přenést na studenty
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup ke studentům a možnost vyzkoušet si prezentaci (výstup) na semináři na vlastní kůži.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Časová organizace přednášek a komunikace se studenty. Přišlo mi, že FYZSEM je pro pana Svobodu velmi okrajovým zájmem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic me nenapada
    Studijní průměr: neuveden
  • Vzhledem k časové vytíženosti semináře se ne vždy vše stihlo, jak bylo plánováno.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • oddych a sem-tam človek videl aj niečo zaujímavé a niečo naozaj experimentálne
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělá příležitost pro každýho začínajícího fyzika
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [14]
1 : |=============.......| 64 % [9] 1 (výborný)
2 : |====................| 21 % [3] 2
3 : |=...................| 7 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 7 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [14]
1 : |=...................| 7 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |================....| 78 % [11] Odpovídající
4 : |===.................| 14 % [2] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď