Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02DEF1] Dějiny fyziky 1

Další předměty
[02DEF1] Dějiny fyziky 1
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 34 / 262
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [34]
1 : |=============.......| 67 % [23]  
2 : |======..............| 29 % [10]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.35

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [34]
1 : |=============.......| 67 % [23]  
2 : |======..............| 29 % [10]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.35

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
  • Asi jediný opravdu příjemný a pohodový přednášky, vážně top
    Studijní průměr: neuveden
  • Bavili mě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kdo by si nedošel podepsat se, když to bylo nutné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kredity za docházku, takže při hodinách člověk nemusel dávat vůbec pozor. Dokonce se stačilo zapsat a odejít.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky měly lehce spací charakter způsobený vždy ztlumeným osvětlením a tišším hlasem přednášejícího.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice mě to bavilo, pokud jsem měla možnost si sednout dostatečně blízko.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavá probíraná látka, která ovšem celou řadu lidí naprosto nezajímala.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze začátku velmi zajímavé, potom mi to připomínalo hodiny filozofie na gymnáziu. V posluchárně je docela hluk, pokud někoho probíraná látka zajímá, nechť míří do předních lavic
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [22]
  • Hlavně ty vědomosti
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho zkušenosti, zapálení do samotného předávání vědomostí, radost z přednášení, zkušenosti a vědomosti, všechno. Skvělej profesor, i kvůli němu jsem právě na téhle škole!
    Studijní průměr: neuveden
  • Mnoho zkušeností a to, že nám je předává. Smysl pro humor, dobrou paměť, dobré zpracování a uspořádaní faktů při výkladu. Dobrou náladu a zájem o předmět a hlavně studenty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na panu docentovi oceňuji, že i přes jeho pokročilý věk v sobě stále nachází odhodlání a vůli přednášek a formovat současnou generaci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neskutečná orientace v probírané látce, velmi vstřícný
    Studijní průměr: neuveden
  • Neuvěřitelná zásoba znalostí, vědomostí a zajímavostí...
    Studijní průměr: neuveden
  • Nezajímalo ho, kdo dává pozor a kdo ne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obrovský přehled v dějinách fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • odborník na dané téma
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan docent Štoll má opravdu velice hluboké znalosti dějin fyziky a probíranou tématiku dokáže vždy rozebrat do nejmenších detailů, které občas obzvláštní i zajímavými perličkami.
    Studijní průměr: neuveden
  • Perfektní vhled do přednášeného tématu a živé komentáře
    Studijní průměr: neuveden
  • Prostě kouzelný dědeček, který poutavě vykládá pohádky o fyzicích a kterého mají všichni rádi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozsáhlé znalosti zajímavostí z fyzikální historie, kterými doplňuje i svá skripta na jiné předměty.
    Studijní průměr: neuveden
  • skvělá orientace v dané problematice, je to opravdu odborník
    Studijní průměr: neuveden
  • široký kulturní a vědecký rozhled, občas zajímavé a podnětné spojitosti a myšlenky a novinky
    Studijní průměr: neuveden
  • Široký okruh zájmů a vědomostí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Takový přehled a znalost nejen dějin se často nevidí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vášeň pro dějiny fyziky, humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavé a poutavé přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborné historky o tématech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý a poutavý výklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Že je tak aktivní.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [13]
  • Bylo by lepší projet pravěk a většinu starověku rychleji a dostat se k novějším věcem - témata druhého semestru jsou o dost zajímavější
    Studijní průměr: neuveden
  • Dál než ve třetí řadě není slyšet vůbec nic, hlučící studenti v zadních řadách tomu moc nepomáhají.
    Studijní průměr: neuveden
  • docent Štoll mluví docela potichu, takže občas je problém mu rozumět
    Studijní průměr: neuveden
  • hlasitost přednesu
    Studijní průměr: neuveden
  • Jen by stačilo, kdyby byl výklad dostatečně nahlas.
    Studijní průměr: neuveden
  • mluvit více nahlas, udržovat větší klid ve třídě
    Studijní průměr: neuveden
  • možná vykládat více o nedávné historii
    Studijní průměr: neuveden
  • nepoužívat průhledné folie, připravit si pořádnou prezentaci s obrázky, zapojit mikrofon a mluvit do něj
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic.
    Studijní průměr: neuveden
  • Od třetí řady dál není slyšet...
    Studijní průměr: neuveden
  • pan docent muví strašně potichu
    Studijní průměr: neuveden
  • Pořídit si mikrofon aby jej bylo lépe slyšet po celé poslouchárně a případně rákosku na rušící
    Studijní průměr: neuveden
  • Udržovat pozornost posluchačů na svých přednáškách.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [19]
1 : |===========.........| 57 % [11] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [32]
1 : |================....| 78 % [25] 90%-100%
2 : |===.................| 15 % [5] 75%-90%
3 : |=...................| 6 % [2] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [34] 1.35
1 : |=============.......| 67 % [23] 1 (výborný)
2 : |======..............| 29 % [10] 2
3 : |....................| 2 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [42]
1 : |=========...........| 47 % [20] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [27]
1 : |==========..........| 51 % [14] Slovní odpověď