Šiňor Milan Doc.Dr.Ing. :: [12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2

Další předměty
[12AF] Atomová fyzika
[12BPIF1] Bakalářská práce 1
[12BFY3] Fyzika 3
[12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2
[12VPF] Vybrané partie z fyziky
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 32
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
Celkové hodnocení [13]
1 : |=====...............| 23 % [3]  
2 : |========............| 38 % [5]  
3 : |======..............| 30 % [4]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.23

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [13]
1 : |=====...............| 23 % [3]  
2 : |========............| 38 % [5]  
3 : |======..............| 30 % [4]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.23

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • dle mého názoru nejsou přednášky k tomuto předmětu příliš přínosné, vše se dělá znovu na cvičeních
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsou v podstatě zbytečné, bylo by lepší nahradit je více cvičeními.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na žádné jsem nebyla, v rámci PIN 1,2,3 mi přijdou dostatečná cvika, na přednáškách si člověk tuto problematiku nevyzkouší a přednášky mi přijdou zbytečné, nahradila bych je více cvičeními.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Páteční přednášky z volitelného předmětu asi nikdy nebudou moc úspěšné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo jich málo, přestože byly kvalitnější než cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na přednášky prakticky nikdo nechodil, možná proto, že byly v pátek odpoledne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Cvičící byl Hanuš, není uveden v seznamu. Ve všem vycházel vstříc, jel tak akorát rychle a přitom si z toho člověk něco odnesl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičící Hanuš Jiří: Příjemný, slušný, snažil se naučit, nedával vše jen opsat z projektoru, ale občas chtěl i samostatnou tvůrčí činnost. Cvičení pokrývalo přednášku, ale snažil se i občas přizpůsobit potřebám ostatním. Celkově jsem s jeho hodinami spokojený.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • náš cvičící (pátek odpoledne - nebyl to pan Šiňor) se v látce příliš nevyznal, často končil cvika dřív, protože neměl připravený dostatek materiálů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Přehledné přednášky, téma dobře vysvětloval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Že je ochoten přednášet, i když ho skoro nikdo neposlouchá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Během pár přednášek jsem se dozvěděl mnoho praktických rad. Umí vypíchnout důležité věci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ochota
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snažil se říct na přednáškách maximum, má pevný plán, který je společně i se zápisky dostupný k nahlédnutí na jeho webu. Také se snažil vyjít vstříc, např. když se sestavoval plán, jak se budou střídat přednášky a cvičení.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • podle mě zrušit, stejně na ně nikdo nechodí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výraznější projev, obsahově v pořádku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • tyto předměty se naneštěstí těžko přednáší tak, aby byly zábavné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vzhledem k nedostatku času by se možná mohl lépe připravit, aby mu vše na 100 % fungovalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oživit něčím přednášky, výklad byl občas stereotypní.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Mělo by jich být více.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více cvik, zrušit přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]
1 : |===========.........| 57 % [8] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |===.................| 15 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |=...................| 7 % [1] 50%-75%
4 : |===============.....| 76 % [10] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 2.23
1 : |=====...............| 23 % [3] 1 (výborný)
2 : |========............| 38 % [5] 2
3 : |======..............| 30 % [4] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
1 : |===========.........| 54 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
1 : |============........| 58 % [7] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |=======.............| 33 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=================...| 83 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď