Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01PRST] Pravděpodobnost a statistika

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01PRST] Pravděpodobnost a statistika
[01PRSTB] Pravděpodobnost a statistika B
[01TIN] Teorie informace
[01VUAM1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
[01VUTS2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 36
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
Celkové hodnocení [12]
1 : |==================..| 91 % [11]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==..................| 8 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |=================...| 85 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Vyplatí se si látku poslechnout na přednáškách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky docela pěkné, ale velmi svižné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Při cvičeních jsme propočítali dostatek příkladů, aby se podstata látky dala pochopit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Vlastní zápisky a skripta na wiki.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní zápisky, skripta na internetu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z webu-pdf, mé vlastní zápisky, internet...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Zkouška je náročná. Nevšiml jsem si, že by pan Hobza někoho vyhodil, všichni raději odešli sami.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zrušil bych žolíky :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Hobza mi přišel poměrně tolerantní a i když něco hned nevíte nebo se spletete, hnedka Vás nevyhodí. Zkouška se s odpovídající přípravou dá udělat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Ochota naslouchat studentům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Za přednášku stihne probrat opravdu hodně látky i s příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mluvil a psal celkem přehledně, dokázal vysvětlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • schopnost zaujat studenty prednasenou problematikou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl by přednášet pomaleji-rychlost jeho zápisu na tabuli byla extrémní a člověk si vtom spěchu už nedokáže vybavit, o čem píše.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Kdyby cvičení probíhalo v menších skupinách a tím pádem by byli studenti více zapojeni, rozhodně by to bylo přínosnější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |==============......| 71 % [5] 90%-100%
2 : |======..............| 28 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.29
1 : |=================...| 85 % [6] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=================...| 83 % [5] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď