Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01PRST] Pravděpodobnost a statistika
[01PRSTB] Pravděpodobnost a statistika B
[01TIN] Teorie informace
[01VUAM1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
[01VUTS2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Profesionalitu, vstřícnost a velice srozumitelný výklad všeho potřebného. Prostě super cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičící byl velmi ochotný, dokázal vše vysvětlit a cvičení probíhala naprosto v pořádku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • odborné znalosti, dokáže vystihnout podstatu problému v příkladech (např. co brání tomu, aby tahle řada konvergovala stejnoměrně), vstřícnost a ochota vysvětlit, když student něčemu nerozumí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvely pristup k studentom, cvicenia sa niesli v prijemnej atmosfere. Jeden z najlepsich cviciach akych som mal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyborny pedagog, ktory sa vyzna v matematike, bavi ho to a hlavne ho bavi ucit studentov.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Není co zlepšit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pre mna boli tieto cvicenia jedny z najlepsich ake som vobec na FJFI mala, nemozem nic vycitat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Je dobré a spravedlivé, že jsou všechna cvičení vedena stejným způsobem, počítají se stejné příklady apod..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trochu ma na zaciatku zaskocilo to sialene tempo, ale postupom casu sa do toho clovek dostal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=================...| 83 % [5] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď