Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01APST] Aperiodické struktury
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01DIM3] Diskrétní matematika 3
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 12 / 74
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [12]
1 : |=================...| 83 % [10]  
2 : |==..................| 8 % [1]  
3 : |==..................| 8 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [12]
1 : |=================...| 83 % [10]  
2 : |==..................| 8 % [1]  
3 : |==..................| 8 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Přednášky vedeny logicky od motivačních příkladů přes definice a věty do náznaků praktického využití.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavá temata, rozhodně doporučuji
    Studijní průměr: neuveden
  • Zodpovedali očakávaniam, príjemne strávené hodiny.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
  • Neskutečná pohotovost, velký přehled v probírané látce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Otevřenost nápadům.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pekne vysvetlila všetko, čo sme preberali.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost, schopnost okamžitě odpovídat na dotazy, pochopení a případné opravení příkladů z domácích úkolů, přehledné poznámky
    Studijní průměr: neuveden
  • trpělivost, ochotu a schopnost pochopit a ostatním osvětlit, jak to ten nebohý student, co právě prezentuje příklad u tabule, vlastně myslí, případně s ním doladit případné nedostatky
    Studijní průměr: neuveden
  • Umí trpělivě a srozumitelně vysvětlovat probíranou látku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Umí výborně vysvětlovat
    Studijní průměr: neuveden
  • Vynikající přístup
    Studijní průměr: neuveden
  • Zájem
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Komentovat více zápis na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • možná bych uvítala více příkladů na praktické procvičení probíraného
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemám výhrady.
    Studijní průměr: neuveden
  • Není co zlepšovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Uvítala bych více počítání příkladů na hodinách, méně domácích úkolů - nebylo problém zápočet získat během pár týdnů, věnovat méně česu opravě domácích úkolů
    Studijní průměr: neuveden
  • Více diskrétní matematiky, méně úloh... či tyto odevzdávat na papíru pro získání bodíků(což je dobrý systém), ale na hodině se věnovat více samotné látce, která se přeci jen od domácích úloh dost odlišuje. Škoda, že jsme nestihli další kejkle s RSA metodou
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
1 : |==================..| 91 % [11] 90%-100%
2 : |==..................| 8 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [12] 1.25
1 : |=================...| 83 % [10] 1 (výborný)
2 : |==..................| 8 % [1] 2
3 : |==..................| 8 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [17]
1 : |=========...........| 47 % [8] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] Slovní odpověď