Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 29 / 43
Procento hodnotících: 67 %
|=============.......|
Celkové hodnocení [42]
1 : |==================..| 90 % [38]  
2 : |=...................| 4 % [2]  
3 : |=...................| 4 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [22]
1 : |===================.| 95 % [21]  
2 : |=...................| 4 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.05

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [11]
  • Jednoduše skvělé přednášky, není důvod na ně nechodit...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prednášky, ktoré mali hlavu aj pätu, vysvetlilo sa tam všetko, čo bolo treba na cvičenia a boli tiež výbornou prípravou na skúšku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Určitě jedna z předášek na kterou se vyplatí chodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Málokdy se stane, že by se hodina vlekla, vskutku příjemné, užitečné přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uplne super, bezva zapis, srozumitelne, clovek to pochopi vetsinou vse uz na prednasce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobře stravitelné důkazy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • I přesto, že přednášky nejsou povinné, doporučuji absolvovat nejlépe všechny a to nejen ze studijních důvodů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • správný jaderňák béčkař by neměl vynechat jedinou a na každou další by se měl těšit tak, že by nemohl ani dospat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • výborné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejlepší přednášky!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajimavé, užitečné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [22]
  • Hlavně skripta a zápisky ze cvičení, nicméně poznámky z přednášek mnohdy dost pomohly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poznámky z prednášok,skriptá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky z přednášek a hlavně skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisy z přednášek, skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • poznamky z prednasek, skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poznámky z přednášek - naprostá nezbytnost, poznámky ze semináře SMB - velmi užitečné, skripta, s příklady pomáhal Wolfram.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta MAB3 od doc. Krbálka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • skripta, moje zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kompletní sada: Skripta, zápisky, sada zkouškových písemek z minulého roku. Přednášející vydá set všech zkouškových zadání (v přesném znění), které bude daný semestr zkoušet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky z prednášok a cvičení, skriptá
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek a ze cvičení, skripta, písemky na Krbálkových stránkách a na ftp.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ano - skripta, zápisky z přednášek i ze semináře, napočítané zkouškové písemky k psací fázi, vypracované otázky k orální fázi + moudré rady zkušenějších a zkoušenějších, Nechápu lidi, co četli Harryho Pottera 5krát, ale rozumím lidem, co četli publikace docenta Krbálka 5krát. - nejlepší beletrie, mohu jen doporučit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výjmečně dobře napsaná skripta + zápisky ze cvičení, přednášek a SMB + vypracované otázky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápisky, skripta, zkoušky z minulejch let (i když letos byly písemky docela odlišný)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta, poznámky přednášek a poznámky z předmětu SMB1.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • skripta, poznámky z přednášky a ze cvičení. konzultace s ostatními, internet, zápisky z LAB1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [19]
  • extrémně náročná zkouška jak po psychické, tak intelektuální stránce, i když se pan docent dle mého názoru snaží hlavně studenty nestresovat - obtížnost je však nastavena velice vysoko a měla by být snížena
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemná část byla složitější a náročnější, ačkoliv některé termíny byly jednodušší. V ústní části je základem znalost definic a vět, s alespoň náznakem důkazů lze povětšinou zkouškou projít...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písomná časť veľmi náročná, ústna veľmi príjemná, celkovo jedna z tých lepších skúšok, oceňujem to, že mi bolo jasné, čo sa mám učiť a všetko bolo objektívne ohodnotené.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na písemku je potřeba důkladná příprava, náročnost tak o level výš než zápočtovky, pokud u ústní ukážete, že umíte, je to příjemný rozhovor, ale pokud hned z počátku chybí ve větě předpoklad, jste bez váhání vyhozeni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nektere terminy se mi zdaly mozna i o level tezsi, oproti jiny, ktere byly treba uplne easy. Chtelo by to asi nasadit stejnou prumerno uroven vsech testu ustni zkouska je pohodova, ocenuji dany seznam otazek, ktere se proste clovek nauci a je o pohoda. Pozor, ze nejspis dostanete i doplnujici otazku, ktera se muze a nemusi nachazet v v nektere jine otazce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • První 2 termíny byly úrovní úplně někde jinde, než zbytek. To Vám muselo být jasné když jste ty testy viděl, že to dopadne hodně špatně. Řešení dát další termíny podstatně lehčí, ale není správné. Všechny písemky by měly být přiměřeně stejně těžké, a to nebyly. Vůči lidem, kteří byly na těch prvních 2 termínech to bylo nespravedlivé. Ústní část je pak příjemná a nestresující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejtěžší zkouška 3.semestru, doc. Krbálek je zásadový a lpí na detailech, ale je hodný a chce aby jste zkoušku udělali
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bylo to dlouhý, ale pan Krbálek tam měl puštěnou docela dobrou hudbu, takže to bylo fajn.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Kámenem úrazu pro mě byla písemka. Vždycky mě na ní něco překvapilo (a to jsem se učila pěkně dlouho). Samotná ústní už tak pekelná nebyla - je nutné umět všechny definice a znění vět, které jsou v zadaných otázkách, s důkazy když tak Krbálek trochu pomůže. Další doplňující otázky už nejsou tak zásadní, spíš jen rozhodnou o vaší známce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nutné absolvování písemné části, ústní část probíhá následující den. Neplést písemnou s praktickou a ústní s teoretickou (v písemné části se mohou vyskytovat teoretické otázky a naopak). Výsledná známka nemusí být průměrem obou výsledků. Pocitově nejpříjemnější zkouška. Na všechny své odpovědi dostanete dostatek času. Nutná znalost všech vět, definic a většiny důkazů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • písomná časť skúšky bola o dosť ťažšia ako ústna časť a myslím si, že študenti by uvítali aspoň pol hodinu času naviac, aby sa dali stihnúť všetky príklady aj keď sa človek v niektorom príklade pomýli a opravuje chybu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • je dobré, že ústní část je zaměřená především na pochopení dané látky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • písemná náročnější, ale nechala se dát; ústní na pohodu, dala se i o 2 stupně vylepšit známka z písemný na bonusovejch otázkách. Ale člověk musel umět všechny podotázky jinak býval vyhozen,
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Písemná zkouška odpovídající, bohužel ústní zkouška je podle mě buďto na A či F. Ubral bych trochu přísnosti u ustní...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • první dvě zkouškové písemky by se daly charakterizovat slovy Viktora Čističe: " Musím to tu vyčistit ! " Pak sice pan docent ubral plyn, " Viktore né, prosimtě nic už nečisti." "Vždycky akci dokončím ! " ale nakonec nás však opravdu moc neprošlo. Orální fáze už není takové peklo, pokud máte aspon trochu štěstí a nedostanete jeden z nejtěžších důkazů ve skriptech. Čekejte 2 hodiny příjemného povídaní v křečích a úvodní větu: Tak já si dám kafčo a pak na to vlítnem !
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • T-108c, byť jde o místnost s úhly téměř ještě ostrými, je pro jaderňáka významem srovnatelná s oválnou pracovnou tam za velkou louží. Ba fala by se snad i přirovnat k Olympu tak, jak ho známe z řecké mytologie. Sídlí v ní bytí jsoucna. A nyní něco pro odlehčení: Analytické písně, V. V. Sto roků v analýze žil, trpěl jsem, sto roků tvořil jsem důkaz, za sto let v lebi bezmasé mozek mi v želé změkl. ... Všichni vy na analýze B, všichni vy, dím, mělkých páni vy myšlének: přijde den, z T108-c jde plamen a dým, přijde den, zůčtujem spolu!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška je co se týče přípravy náročná, ale když tomu člověk rozumí, tak je zcela pohodová. Pan Krbálek je milý, objektivní.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška byla velmi objektivní. Jednoduše řečeno. Kdo se látku naučil odrecitovat neuspěl. Kdo jí pochopil, problém neměl.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Písemná zkouška je velice náročná. Člověk musí mít napočítáno opravdu hodně příkladů, aby dokázal rozlišit jaký postup má použít a neztrácet tak čas. Bodové hodnocení je myslím adekvátní k náročnosti příkladů a potřebná polovina dosažených bodů také. Vylepšením by bylo ponechání více času na počítaní těchto příkladů. Ústní zkouška byla velice příjemná. Díky zveřejněným listům z otázkami člověk ví, co má čekat, a lze se připravit. Je potřeba rozumět dané problematice a pak není problém tuto část splnit. Pan docent je vstřícný a v případě snahy studenta i navede správným směrem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [19]
  • Dobrá strukturovanost přednášek a zápisu na tabuli, uvolněnost, dobré tempo, skvělé vysvětlení problému...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Príjemné vystupovanie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehlednost zápisu, uspořádanost předánšky, vtipnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • srozumitelné přednášky, přehledný zápis na tabuli, upozorňování na obtížné teoretické partie, podněcování studentů k zamýšlení se
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Komunikaci se studenty, styl podání učiva, používání barevných kříd :-).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Naprosto dokonale prednasky, dokaze studenta zaujmou a nadchnout pro predmet. Nebe a dudy oproti vyucujicimu z minuleho semestru
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • srozumitelnost přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celková ucelenost a srozumitelnost přednášek. Důraz na srozumitelnost důkazů. Během přednášek se objevují vtipné poznámky a komentáře. Jeden z nejlepších přednášejících, s jakým jsem měl možnost se zatím setkat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělé vysvětlení látky (i primitivních důkazů, které jiní nechávají na doma). Perfektní zápis na tabuli (miluji barvičky :)).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • až otcovský přístup, přehlednost, maximální snahu o pochopení formou snadno přístupnou světskému posluchačstvu, nepřehlédnutelné pedagogické vzdělání, které na fakultě našeho typu je vůbec zázrakem, nedocenitelný humor patřící ke koloritu strašení na fjfi, např. sedmidenní nocovka, snadno přístupná skripta i písemky s autorskými řešeními
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Lidský přístup, umí přednášet, používá barvičky, pohodář,
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přístup ke studentstvu z naprosto jiného hlediska než jak s ním nakládají mnozí ostatní. Dokáže vtáhnout posluchače do děje. Tempo není závratné, takže člověk stíhá nejen obkreslovat tabuli, ale i vnímat a propojovat si souvislosti. Nejlepší pedagog na FJFI, jehož jsem měl tu čest doposud poznat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi podobné a názorné vysvětlení probírané látky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jeden z nejlepších přednášejících na FJFI!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborná struktura přednášek, přehledný zápis na tabuli, smysl pro humor pana Doc. Krbálka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi je zbytečné psát, že Krby je dost možná ten nejlepší přednášející, kterého můžete na jaderce potkat. Asi je zbytečné psát, že má vytříbený smysl pro humor, sem tam používá angličtinu & barevné křídy, jeho vyjadřování je přesné, zábavné, poutavé.... ono je fakt asi zbytečné něco psát. Prostě vynikající.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vypádá na to, že výučujícímu opravdu jde o to, aby se studenti tomu naučili a rozuměli tomu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeho smysl pro humor, kterým dokáže trochu odlehčit přednášky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • propracovanost přednášek
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
  • Niet sa v čom zlepšovať.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná kdyby chodil vždycky včas, tak by se stihly udělat věty, definice a důkazy, které jsou v teoretické části zkoušky (a že jich nebylo zas tak málo).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemam zadne vyhrady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • opravdu nevím, je totiž zřejmě dokonalý, jen bych si přál aby pan docent ještě více publikoval a stal se autorem dalších přehledných textů, nějaké návodné publikace typu jak na důkaz, která by usnadnila přechod ze střední školy sem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Takřka v ničem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v ničem, je super ;-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Není co zlepšit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v ničem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Líbí se mi ten postup, když na začátku se zeptá studentů, aby se snažili na to přijít sami. Bylo by dobře, kdyby takových otázek bylo více.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemusel by volat lidi na začátku semestru k tabuli. Ta neustálá nervozita by totiž mohla některým přivodit žaludeční vředy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]
1 : |==================..| 90 % [20] 90%-100%
2 : |==..................| 9 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [23] 1.25
1 : |===.................| 13 % [3] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 73 % [17] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 4 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==..................| 8 % [2] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [22] 1.05
1 : |===================.| 95 % [21] 1 (výborný)
2 : |=...................| 4 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5