Clarke Dunstan Bc. :: [04AP1] Angličtina P1

Další předměty
[04AP1] Angličtina P1
[04AP3] Angličtina P3
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
[04ABU1] Úvod do odborného jazyka 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 11 / 92
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
Celkové hodnocení [11]
1 : |=============.......| 63 % [7]  
2 : |====................| 18 % [2]  
3 : |====................| 18 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.55

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [11]
1 : |=============.......| 63 % [7]  
2 : |====................| 18 % [2]  
3 : |====................| 18 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.55

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Sense of humor, he is ready for lessons. I cant imagine it can be done better. Good job!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaží se nás motivovat k diskuzi a vyjádření se, což se mu obvykle daří. Texty pro čtení jsou obvykle celkem zajímavé. Gramatiku vykládá "metodou indukce", čili snaží se nás nechat přijít na ta pravidla. Ostatní pravidla podává v praktické formě, ne v nudných lingvistických termínech. Rozšiřuje naši slovní zásobu v místech, kde se nám to bude opravdu hodit, např. pojmy v matematickém aparátu. Přehledné webové stránky, všechny studijní materiály a domácí úkoly jsou tam, rozhodně používá moderní technologie. Domácí úkoly jsou obvykle časově tak akorát náročné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To, že mluví celou dobu anglicky :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Angličtina s Clarkem patřila k mým oblíbeným předmětům, Clarke je pohodový a při hodinách se probírají zajímavá témata.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápal pre vec, snažil sa nás zobudiť aj o 07:30 :D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Občas vypadá, jako že se mu tam úplně nechce být, sice se snaží házet vtípky občas, tvářit se přátelsky, ale nevypadá, že by si to nějak extra užíval. Ve výsledku ta atmosféra je občas poněkud neosobní, asi za to může to, že si nepamatuje jména a ani se o to nesnaží, takže to pak vypadá, že ho moc nezajímáme. Asi to trochu kazí ti studenti, kteří tam jen sedí jak pecky. Rozhodně by mu někdo měl nastavit Eduroam, ať se netrápí s wififjfi a měl by si nechat vyčistit počítač, aby sem u nepřehříval. Ty zápisky, které tvoří během hodny ve Wordu by bylo dobré házet na web taky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • viac vyburcovať ľudí ku komunikácii
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Good organization, I had really feeling of learning something useful.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozhodně byla přínosná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápočet byl poměrně časové náročný. Je dobré, že si zkusíte napsat sloh už během jednoho z posledních cvík, kdy zjistíte, jak na tom jste. Je dobré, že pan Clark nechá projít skoro každého.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11] 1.55
1 : |=============.......| 63 % [7] 1
2 : |====................| 18 % [2] 2
3 : |====................| 18 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |==..................| 9 % [1] obtížný
3 : |==============......| 72 % [8] středně obtížný
4 : |====................| 18 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký