Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01LAZ] Lineární algebra 1, zkouška

Další předměty
[01LAP] Lineární algebra plus
[01LNA1] Lineární algebra 1
[01LAZ] Lineární algebra 1, zkouška
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 21 / 228
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
Celkové hodnocení [44]
1 : |==============......| 72 % [32]  
2 : |====................| 22 % [10]  
3 : |=...................| 4 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.32

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [13]
1 : |===========.........| 53 % [7]  
2 : |=========...........| 46 % [6]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.46

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [17]
1 : |==============......| 70 % [12]  
2 : |===.................| 17 % [3]  
3 : |==..................| 11 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.41

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Proč navštěvovat: srozumitelný výklad, komentáře k větám a důkazům, ukázkové příklady (některé ze skript), domácí úkoly (body do praktické části zkoušky jsou příjemné) Proč nenavštěvovat: skripta obsahují vše potřebné
    Studijní průměr: neuveden
  • Přesně podle skript
    Studijní průměr: neuveden
  • Je dobré na ně chodit, abyste byli na cvičeních v obraze. Na druhou stranu, na zkoušku jsem zápisky z přednášek vůbec nevyužil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Odporúčam chodiť, nie všetko je v skriptách a plus je možnosť získať bonusové body za domáce úlohy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasky boli organizovane prehladne a zrozumitelne
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Plán a predvídavosť, že učiva je veľa a cvičení málo. Rozvrhnutie roboty tak, aby sa všetko stihlo, nie vždy je to totiž tak. Obľúbil som si zotieranie tabule novým spôsobom pomocou stierky :).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mojim cvicicim bol pan docent Humhal avsak nemal som ho na vyber ako cviciciho ...... ocenujem vyklad a pristup pana docenta Humhala
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • individuálne záleží na civičiacom (nemal som Dr. Balkovú na cv.)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
  • Skripta doktorky Balkové, vlastní zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zadání zkouškových písemek z minulých let
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta stejné jako zápisky z přednášek a testy z minulých let na webu
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, testy z minulych rokov
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, ukázková řešení zkouškových písemných prací, zápisky ze cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta + cvičení postačují.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta doktorky Balkové byly dostačující.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta jsou super, potom se dají využít stránky doktorky Balkové (a písemky z minulého roku)
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, písemky z minulých let, vlastní zápisky, příklady ze cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborná nová skripta doktorky Balkové, poznámky z přednášek, řešené vzorové písemky od doktory Balkové přístupné na jejích stránkách (toto byla opravdu nedocenitelná pomůcka, která mi nakonec přišla mnohem lepší, než celá cvičení).
    Studijní průměr: neuveden
  • 50% skripta, 50% řešené testy z minulého ročníku
    Studijní průměr: neuveden
  • Loňské zkoušky a skripta
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11]
  • Přehledná a transparentní zkouška, předem se naprosto jasně ví, co od ní očekávat. I když se na první pohled zdá, že minimum 65% bodů pro známku E je absurdně vysoké, pro připraveného člověka to není nic nemožného. Navíc mi tak nějak přijde, že se tahle zkouška dá udělat i tehdy, když látce moc nerozumíte. Byla jsem původně připravená k ústní zkoušce nejít, svou (potenciální) otázku se ale dozvíte ještě předtím, než se rozhodnete, jestli ústní dělat chcete, nebo ne. Obecně mi přístup paní Balkové přijde víc než dost vstřícný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška je velmi ojektivní a její průběh studenti dopředu přesně znají - všechny potřebné informace o zkoušce jsou dostupné na stránkách doktorky Balkové. Zkouška je náročná, ale chápe-li student látku a poctivě se na zkoušku připravuje, dá se zvládnout i napoprvé a na hezkou známku.
    Studijní průměr: neuveden
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Jedna z těch těžších zkoušek, je na ní dostatek času a zkoušející byla velice objektivní a po opravení se s ní dalo cokoliv konzultovat
    Studijní průměr: neuveden
  • Jedna z těžších zkoušek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Praktická část zkoušky je relativně snadná (pokud chápete látku na cvičeních), ale teoretická část vyžaduje i na nejnižší známku dvoutřetinovou úspěšnost. Bez znalosti všech definic nemá smysl na zkoušku vůbec chodit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Doktorka Balková byla u zkoušky spravedlivá a milá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hodnocení je trošku krkolomné (kdybych měl o bod méně, mám F, o bod více můžu mít B...).
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročná zkouška, hlavně z hlediska hodnocení. Je třeba se naučit spoustu definic, ale naštěstí skoro žádné důkazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • U teoretické části zkoušky je potřeba formulovat vše velmi přesně tak, jak je uvedeno ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hodnocení zkoušky by mohlo být i větší
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Naprosto přehledný výklad, bezchybný zápis na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné vystupování, dobrou organizaci látky, dobrovolné domácí úkoly z přednášek a především vynikající skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Stálý úsměv na tváři
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobře vysvětluje probranou látku
    Studijní průměr: neuveden
  • Zásadovosť, ochotu z každej strany a zrozumiteľný výklad preložený konkrétnymi príkladmi k teórii.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • exaktnost, pristup ku studentom
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • Chtělo by to nějakou přidanou hodnotu, ne jen předčítat skripta. Chápu, že u definic a vět to moc nejde, ale alespoň ty příklady by se mohly lišit od těch, co máme ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • V ničem
    Studijní průměr: neuveden
  • V ničem.
    Studijní průměr: neuveden
  • nemám výhrady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v nicom
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • bohužel mi systém nenabízí našeho cvičícího (pana Pohanku), takže nemůžu hodnotit...
    Studijní průměr: neuveden
  • Všeobecne odcenujem základné opakovanie definícií a teórie a ich aplikáciu na príkladoch. Priebežné testy nútia žiaka pripravovať sa priebežne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvicenia z linearnej algebry boli na velmi vysokej urovni
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [17]
1 : |==============......| 70 % [12] 90%-100%
2 : |===.................| 17 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=...................| 5 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14] 1.07
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 92 % [13] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 7 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [17] 1.41
1 : |==============......| 70 % [12] 1 (výborný)
2 : |===.................| 17 % [3] 2
3 : |==..................| 11 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13] 1.46
1 : |===========.........| 53 % [7] 1
2 : |=========...........| 46 % [6] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] velmi obtížný
2 : |=...................| 7 % [1] obtížný
3 : |=========...........| 46 % [6] středně obtížný
4 : |======..............| 30 % [4] lehký
5 : |=...................| 7 % [1] velmi lehký