Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 28 / 57
Procento hodnotících: 49 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [56]
1 : |=================...| 83 % [47]  
2 : |===.................| 14 % [8]  
3 : |....................| 1 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.18

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [11]
1 : |====================| 100 % [11]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [22]
1 : |==============......| 68 % [15]  
2 : |======..............| 31 % [7]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.32

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]
  • Hodí sa hlavne pre tých, čo radi počujú látku, inak sú skriptá naozaj kvalitne spracované, dá sa to naučiť všetko aj z nich.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obsah velmi podobný skriptům, ale vyplatí se navštěvovat díky slovním komentářům k důkazům či větám.
    Studijní průměr: neuveden
  • Látka byla podána velmi dobře, přehledně, srozumitelně. Přednášky ale nemají vůči skriptům téměř žádnou přidanou hodnotu.
    Studijní průměr: neuveden
  • místy nezáživné až nudné, ale většinou látka srozumitelně vysvětlena
    Studijní průměr: neuveden
  • na přednášce sem vzdycky usínal, platí i pro většinu ostatních přednášek, ty lavice jsou neskutečně děsný, tak tak se do nich vlezu - Trojanka, Břehovka
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky měly dobrou logickou strukturu, ale občas se přeskakovalo kvůli doplňování látky z LAZ od jednoho tématu k druhému.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně se je vyplatí navštěvovat, nejlepší příprava ke zkoušce
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice užitečné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přišlo mi, že se učivo bere přiliš rychle. Jen taktak jsem si stihl dělat poznámky a už vůbec mi nezbýval čas, abych látku pochopil. Možná je lepší se učit matiku doma ze skript vlastním tempen..
    Studijní průměr: neuveden
  • Už není co dodat
    Studijní průměr: neuveden
  • Na plusove prednasky jsem bohuzel nemohl chdit, jelikoz jsem mel cviceni z MA1, na to by se v pristich rozvrzich melo myslet
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky boli prehladne a zrozumitelne
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednášky rozhodně doporučuji chodit, dělat si jen stručné výpisky (vše je ve skriptech) a snažit se vnímat výklad. Vždy mi výklad paní doktorky pomohl látku pochopit rychleji, než když jsem se jí učil sám ze skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas člověk ztratí co je vlastně co.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Všetko malo hlavu a pätu a jasnú štruktúru, žiadne zmätky, vysvetlenie krokov bolo ľahko pochopitelné
    Studijní průměr: neuveden
  • Neshazuje studenty u tabule.
    Studijní průměr: neuveden
  • Umí dobře připravit na zkoušku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy člověku pomůže, když u tabule neví jak dál.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je moc příjemná. Studenty u tabule vždycky hezky nasměruje tak, že ten příklad nakonec spočítají, i když ze zadání vypadá naprosto nepochopitelně. Podmínky k zápočtu jsou sympatické, vlatně každý, na kterém je vidět snaha, zápočet dostane.
    Studijní průměr: neuveden
  • pokud u tabule projevíte alespoň nějakou snahu, pomůže vám a nenechá vás topit se
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu, pokud vidí že se snažíte. Nevyhodí Vás jen proto, že mate problémy. Ochotná, ale musí být snaha ze strany studenta.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • ako som písal k prednáškam, sem tam nejaký ice-breaker, pri tabuli som sa niekedy cítil, že som úplne blbý.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zdá se mi, že některé partie jsme neprobrali dostatečně. V poznámkách jsem našel jen jeden příklad, kde jsme konstruovali projektor, a také jen jeden, kde jsme hledali vzor lin. variety, nepočítali jsme nic v prostoru C nad R. Myslím si, že by bylo vhodné toho spočítat víc než jeden příklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • nic mne nenapadá
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [22]
  • hlavně skripta + občas zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Na zkoušku jsem se učil ze skript paní Balkové, s přihlédnutím (spíše pro zajímavost) ke skriptům pana Humhala a Pytlíčka.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta doplněná o pár věcí z přednášek. Nemá vůbec cenu si psát vlastní poznámky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta (nová), zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • takmer výhradne skripta, sú naozaj výborne spracované
    Studijní průměr: neuveden
  • Vlastní poznámky, skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlavně ze zápisků z přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • pouze ze skript
    Studijní průměr: neuveden
  • Přestože jsem měl všechny přednášky napsané vlastní rukou, do poznámek jsem se ani nepodíval. Skripta posloužila lépe.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta (Bálková, Pytlíček), příklady ze zadání zkoušek, sbírky na stránkách předmětu popř. Cvičení z algebry a geometrie od Pytlíčka
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta paní doktorky byly ideálním zdrojem, nic víc nebylo potřeba
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, příklady z netu
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, sbírka příkladů a vzorové příklady řešené na přednáškách ke konci semestru. Ze zápisků jsem se neučil vůbec.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, vlastní poznámky z teorie jen občas, poznámky ze cvičení často. Písemky z minulých let, sbírka na webu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta + konzultace se zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Zo skript pani doktorky Balkovej
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [16]
  • jediná ústní zkouška zimního semestru kde se i mluví, člověk musí být schopen vysvětlit každý krok důkazu
    Studijní průměr: neuveden
  • Na první část (100 min test) je dobré si projít alespoň základně teorii, ať víte, co počítáte :). Následně velmi doporučuji si projít a propočítat příklady ze cvičení. Nejdůležitějším bodem přípravy na test jsou testové příklady z miulých let, na stránkách doktorky Balkové. Na následnou teoretickou část zkoušky (kde klidně můžete skončit jediní a i tak bojovat o známku 2 hodiny) je samozřejmostí dokonalé pochopení celé látky ve skriptech a schopnost dokázat libovolné známé tvrzení (na A budete dokazovat i nová tvrzení).
    Studijní průměr: neuveden
  • Skúška, ktorú keď človek spraví, tak ma naozaj dobrý pocit. Na skúške sa kladie dôraz na pochopenie látky, na lepšie známky je potrebné aj niečo vymyslieť, čo trebárs v skriptách nieje. Skúška trvala aj s písomnou časťou a s prestávkou asi od 9:00 - 17:00 takže je sa na čo tešiť :D
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkoušející je velmi milá, pokud to člověk umí. Na ústní část je rozhodně dostatek času na vymyšlení odpovědi a zkoušející je otevřená i jiným způsobům řešení, než uvádí skripta. Navíc jí záleží především na tom, zda student látku opravdu chápe.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to časově náročnější. Zkoušející je příjemná a objektivní. Oceňuji občasnou radu, která člověku postrčí dále a pomůže.
    Studijní průměr: neuveden
  • Krásně ukázáno, že i náročná zkouška může být "příjemná". Přiměřená náročnost, dostatek času, milá zkoušející.
    Studijní průměr: neuveden
  • moc malý rozdíl mezi A - C
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost zkoušky je vysoká, podle mého názory by v písemné části mohlo být raději více jednodušších "typových" příkladů, než všechno smíchané dohromady. U ústní zkoušky je paní doktorka maximálně milá, i když vás vyhodí, tak je to s úsměvem. Snaží se pomáhat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejnáročnější zkouška zimního semestru. Zkoušející je přísná (leč objektivní) a nebojí se jít se známkou dolů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdu nejnáročnější zkouška. Doktorka si vás opravdu dobře proklepne, pozná jestli tomu rozumíte, nebo ne. Strávit na ústní můžete klidně 4 hodiny. Možná by se mohlo zdát , že hodnotí nespravedlivě, "protože jste přece odpověděli na všechno", ale důležité je, zda tomu všemu vůbec rozumíte
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyhovuje. Náročné, ale zvládnutelné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice oceňuji, že ke složení zkoušky pomáhají body za aktivitu v semetru, bez nich by bylo složení zkoušky mnohem mnohem náročnější. Písemka je opravdu těžká, možná až moc. Ústní je náročná tak akorát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška mi přišla objektivní, test adekvátně obtížný
    Studijní průměr: neuveden
  • písemka určí osud, ústní už jen upřesňuje známku
    Studijní průměr: neuveden
  • Pravdepodobne najnarocnejsia skuska prveho semestra, bola objektivna
    Studijní průměr: neuveden
  • Prvne pisemka, pak ustni, jednoznacne nejnarocnejsi zkouska v prvnim semestru.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [15]
  • Prednášky bez akýchkoľvek zmätkov, výklad je veľmi jasný a zrozumiteľný. Oceňujem ale predovšetkým celkovú štruktúru a riadenie predmetu, či už domáce úlohy, ktoré výrazne uľahčia skúšku, prehľadnú webstránku, kde som vždy ľahko našiel materiály k cvičeniam, či k prednáškam, body z cvičení, DÚ a podobne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehlednost, férovost, jasná kritéria pro zkoušku, skvělá skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Umí studenta pochválit to velice pomáhá.
    Studijní průměr: neuveden
  • krasopis, srozumitelnost výkladu kvalitní vlastní skripta, ve kterých je celá zkoušená látka
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochota, možnost získat body za snahu během semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Paní doktorka Balková se snaží studentům lineární algebru přiblížit, jak jen to je možné. Zadávané domácí úkoly zvyšují motivaci k práci v semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Systém bodů za domácí úkoly a ze cvičení, přehled v probírané látce, dobré vyjadřování a kvalitní zápis na tabuli. Kombinace vlídnosti a přísnosti, která budí respekt.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi jasné vysvětlování, odpovídá na dotazy, vše pěkně přehledné a strukturované. VELMI doporučuju dělat domácí úkoly, velmi se hodí při zkoušce, někdy rozhodujou jestli můžete k ústní na A, nebo dete domu s F-kem...
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro pořádek, čitelné písmo. Obdivuji, jak paní doktorka Balková dokáže všechno tak rozvrhnout, že nikdy nepíše na mokrou tabuli :-) Skripta jsou hezky napsaná a dobře se z nich učí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výklad doktorky Bálkové byl srozumitelný a nebyl problém se na cokoliv zeptat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Exaktnost, a pristup k studentom
    Studijní průměr: neuveden
  • Na plusove prednasky jsem bohuzel nemohl chdit, jelikoz jsem mel cviceni z MA1, ale na normalni algebre doktorka Balkova prednasi velice srozumitelne a jasne
    Studijní průměr: neuveden
  • schopnost vše výborně vysvětlit, vstřícnost, úsměv
    Studijní průměr: neuveden
  • Preciznost a ochotu, když se člověk snaží.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné vystupování, čitelné písmo, dobře strukturovaný a nechaotický výklad, zadávání příkladů, jejichž vyřešení může pomoct u zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
  • celkovo dokopy asi nič, jedine možno na prednáškach a cvičeniach zahrnúť nejaký ice-breaker na prebratie resp. uvoľnenie atmosféry.
    Studijní průměr: neuveden
  • Delší doba na vypracování zadaných úkolů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas by neuškodilo trošku zpomalit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu různorodější intonace by neuškodila. Moc monotonní hlas paní doktorky byl občas uspávající
    Studijní průměr: neuveden
  • Osobně mi výklad přišel srozumitelný a přehledný.
    Studijní průměr: neuveden
  • V zadních řadách není moc dobře slyšet. To ale zas tak nevadí, protože ti, co je látka zajímá, si sednou dopředu a tam je vše bez problémů srozumitelné.
    Studijní průměr: neuveden
  • v nicom ...
    Studijní průměr: neuveden
  • nic mne nenapadá
    Studijní průměr: neuveden
  • Asi na začátku výuky zdůraznit a to hodně , že pokud chcete rozumět LA tak se naučte definice nazpaměť a to pořádně.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Bylo dobré mít dostupné zadání příkladů ke cvičení na internetu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kvůli malým písemkám na začátku je člověk vždycky ve stresu, naštěstí není třeba získat bodů přehnaně moc
    Studijní průměr: neuveden
  • na začátku každého cvičení se vždy píše krátká písemka, většinou se týká minulé hodiny a obsahem je buď definice nebo příklad. Doporučuji se na písemky dobře připravovat, body jsou nejenom nutné k zápočtu, ale mohou pomoci i u zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]
1 : |==============......| 72 % [16] 90%-100%
2 : |===.................| 13 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |===.................| 13 % [3] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [24] 1.13
1 : |=...................| 4 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 87 % [21] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 4 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |=...................| 4 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [22] 1.32
1 : |==============......| 68 % [15] 1 (výborný)
2 : |======..............| 31 % [7] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11] 1.00
1 : |====================| 100 % [11] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=====...............| 27 % [3] obtížný
3 : |=============.......| 63 % [7] středně obtížný
4 : |==..................| 9 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký