Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 37 / 224
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [37]
1 : |=======.............| 37 % [14]  
2 : |=========...........| 45 % [17]  
3 : |===.................| 16 % [6]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.78

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli přednášející [37]
1 : |=======.............| 37 % [14]  
2 : |=========...........| 45 % [17]  
3 : |===.................| 16 % [6]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.78

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12]
  • Bohužel u složitějších důkazů se snadno usíná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Když má pan docent chuť, tak umí udělat přednášky i velice komické.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé přednášky byly zážitek na celý život.
    Studijní průměr: neuveden
  • oplatí sa navštevovať, o dosť uľahčia učenie dôkazov na skúšku
    Studijní průměr: neuveden
  • Pomáhají k pochopení látky, ale nejsou nezbytné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky boli zaujimave a zrozumitelne
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě ztracený čas, stejně sem se to pak učil celé sám ze jeho poznámek
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly zajímavé a většina věcí velmi dobře vysvětlená; myslím, že se tam vyplatilo chodit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou srozumitelné, probírané důkazy jsou často dělané jiným způsobem než ve skriptech. Je dobré je navštěvovat. Doporučuji psát testy během semestru, je to lepší než je dělat ve zkouškovém.
    Studijní průměr: neuveden
  • Určitě se vyplatí chodit
    Studijní průměr: neuveden
  • Ve výsledku jsem z nich vůbec nic neměla. A pro přípravu na cvičení navíc vůbec nejsou nutné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyplatí se navštěvovat, často proložené docentovou vtipností.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [24]
  • Dobrou orientaci v probírané látce
    Studijní průměr: neuveden
  • dobře vysvětlované důkazy
    Studijní průměr: neuveden
  • Je vidět, že tomu opravdu rozumí a je s ním i spousta legrace...to hlavně díky jeho osobitému přístupu a chování :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Jinak podané důkazy, prezentace na internetu, ochota projít těžší důkazy znovu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Když nám dokázal AG nerovnost,celá aula tleskala nadšením. :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Klidný a rozvážný výklad, precizní vyjadřování z matematického hlediska.
    Studijní průměr: neuveden
  • Korektnost a přesnost přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení pro věc, snahu a ochotu vysvětlovat, přehledné prezentace dostupné na internetu, průběžné testy s možností nechat si výsledek uznat místo praktické části zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení, přehled v látce, srozumitelné vysvětlování důkazů
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji jeho bezprostřednost a styl výuky
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji jeho dobrosrdečnost a ochotu ve všem pomoci, vysvětlit, co je potřeba a v neposlední řadě i poskytnutí všemožných učebních materiálů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji rychlost s jakou dokázal pan Doc. Pošta psát na tabuli. Také se mi líbilo, že sám vycítil, kdy studenti vůbec neví o co se jedná a snažil se daný problém vysvětlit znovu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu, poznámky k přednáškám na webu
    Studijní průměr: neuveden
  • pristup k studentom, styl prednasania
    Studijní průměr: neuveden
  • Profesionální přístup, znalost látky, občas prokládání výkladu matematickými anekdotami, zajímavý přednes
    Studijní průměr: neuveden
  • Přesto že na to nevypadá, pan docent mi byl vždy ochoten vyjít vstříc.
    Studijní průměr: neuveden
  • Připravené materiály ? prezentace z přednášek; osobitý humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně se mu nedá upřít to, že očividně perfektně rozumí tomu, o čem mluví.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozumí tomu co vykládá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost nahánět strach i když je velice přijemný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vcelku zajímavě vedené přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícný přístup, velice unikátní typ člověka, kterého jinde prostě nepotkáte
    Studijní průměr: neuveden
  • vtip a odbornosť
    Studijní průměr: neuveden
  • Zpracované materiály, schopnost vysvětlit problematiku názorně, příležitostná odlehčení složitějších problémů a sbírku řešených příkladů
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [16]
  • Bylo by to lépe, pokud by mluvil nahlas
    Studijní průměr: neuveden
  • Férovost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlasitost vykladu je priliz nizka
    Studijní průměr: neuveden
  • Chtělo by to mluvit nahlas už od začátku, a přednášky trochu později než v 7:30
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho hlas mi připadal dost uspávající, špatně se sledoval a to i ve chvílích, kdy jsem výkladu rozuměl.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lepe vysvětlit tvorbu důkazu a jak se to vlastně hledá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Malá ochota diskutovat, či poradit a občas nepěkný styl dělání si legrace ze studentů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná mluvit více nahlas.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná používat mikrofon, často jsem přes hlučení blízkosedících kolegů neslyšel, i když jsem sedával v prvních řadách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas píše velmi malá písmena - z prvních lavic nelze často rozlišit m a n a podobně
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravování písemek - chápu, že je nutné v krátkém čase opravit až 300 písemek, ale bez jediné čárky v postupu se potm student nemůže opravit a pochopit, kde udělal případnou chybu. Hlasitější projev.
    Studijní průměr: neuveden
  • ROZHODNĚ mluvit víc NAHLAS, v zadních lavicích nemohl být pan docent snad vůbec slyšet
    Studijní průměr: neuveden
  • Snažit se přednášky trochu oživit, někdy působily dost monotónním dojmem, což udržení pozornosti rozhodně nepřispívá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Studenti bývají trochu zmateni tím, jestli mají více sledovat prezentaci nebo tabuli a co si vlastně zapisovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výklad byl pro mě občas příliš rychlý, ale asi mi to jen v mozku nesecvákává tak rychle, jako ostatním.
    Studijní průměr: neuveden
  • V zadních řádách není dobře slyšet. Počítání na tabuli o přednáškách je značně stresující.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [37]
1 : |============........| 62 % [23] 90%-100%
2 : |=====...............| 24 % [9] 75%-90%
3 : |....................| 2 % [1] 50%-75%
4 : |==..................| 10 % [4] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [37] 1.78
1 : |=======.............| 37 % [14] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 45 % [17] 2
3 : |===.................| 16 % [6] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5