Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 30
Procento hodnotících: 43 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [13]
1 : |===============.....| 76 % [10]  
2 : |=====...............| 23 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.23

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [13]
1 : |===============.....| 76 % [10]  
2 : |=====...............| 23 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.23

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • Strašně hodný, při opravování testů. Je s ním sranda. A rád machruje :D
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Že se vůbec nevytahuje! Ne, připadá mi jako vážně dobrý (až vynikající) cvičící, který látce dobře rozumí a cvičení mu není lhostejné. Ochotu poskytnout konzultaci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobře vysvětlí probíranou látku (plus za schémata, jak řešit...), dobrý smysl pro humor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pohodová cvičení, na kterých se stihne vše potřebné. Hrivnák vysvětluje celkm srozumitelně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bezva cvičící. A pokud je na hodině někdo, kdo si s ním dokáže pohotově vyměňovat sarkasmy, tak jsou to ta nejlepší cvika!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • netradiční humor, super přístup k nám studentům. přišlo mi, že k nám chodil rád, byla sranda atd..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Probíranému učivu dobře rozumí a
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobře vysvětluje danou látku, má smysl pro humor a vtipné poznámky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší cvičící- dokonalý suchý humor, výborná příprava na písemku, super atmosféra na cvičeních.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přímočarý výklad, rozumné požadavky...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Možná by se mohl více snažit některé probírané obecné pojmy ilustrovat a vysvětlit fyzikální význam.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že by neměl bránit studentům, aby se mezi sebou bavili, když tím neruší své spolužáky a baví se o tématu. U tak abstraktních objektů, jako jsou tenzory, to člověk zkrátka potřebuje s někým probrat. A ptát se na všechno cvičícího by hrozně zdržovalo. A možná by u těch příkladů z prvních cvičení mohl zkusit trochu objasnit, k čemu je to dobré a jak si to představit. Tenzorová hustota člověka dokáže zaskočit!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lepší propagace mat. fyziky, méně machrování :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chvilku trvá si zvyknout .. ale po čase už vám nebude vadit nic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • více komentovat výsledky a řešení příkladů, propojovat s jinými částmi fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V komunikaci s jednotlivými studenty - některé vtipy mi přišly nemístné, některé reakce nepřiměřené. Ale neměl jsem takové pocity často.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • lepší výklad než obecné napsání vzorce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Asi v ničem, snad jen lépe mazat tabuli!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Přišlo mi, že jsme se příliš mnoho času věnovali různým transformacím, hraní si s indexy a podobně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Určitě užitečná, konečně jsem se naučil pořádně pracovat s indexy a řešit složitější úlohy z mechaniky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobré na ně chodit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V hodinách je legrace, ale přitom se toho člověk hodně naučí a nemusí tolik zápasit s příklady doma.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13] 1.23
1 : |===============.....| 76 % [10] 1
2 : |=====...............| 23 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==================..| 92 % [12] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký