Břeň David RNDr. Ph.D. :: [01MAM] Matematické minimum

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 33 / 195
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [63]
1 : |===============.....| 74 % [47]  
2 : |===.................| 17 % [11]  
3 : |=...................| 7 % [5]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [32]
1 : |===============.....| 75 % [24]  
2 : |===.................| 15 % [5]  
3 : |==..................| 9 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.34

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [31]
1 : |===============.....| 74 % [23]  
2 : |====................| 19 % [6]  
3 : |=...................| 6 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.32

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]
  • Bylo to tedy v pátek odpoledne po obědě, takže často bylo těžké myslet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Člověk sedí a píše a píše a píše. A hlava mu jde kolem. Ale zpětně zjistí, že to nebylo zas tak hrozné a že to k něčemu je :)
    Studijní průměr: neuveden
  • docela vysoké tempo, většinou jsem ani nevěděl co se děje
    Studijní průměr: neuveden
  • Chodit na přednášky se vyplácí, a v průběhu semestru to jistě každý doceni jak v mechanice, tak častečně i v algebře a analýze.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je tam celkem vždy narváno.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že by nebyl špatný nápad protáhnout MAM jakožto základy vysokoškolské matematiky potřebné ve fyzikálních předmětech na celý semestr - některé partie by zasloužily trošku pomalejší a podrobnější vysvětlení a jak v mechanice, tak v elektřině a magnetismu v následujícím semestru by to studentům hodně pomohlo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na první přednášce bylo tolik lidí, že mnoho lidí muselo stát. Velkou část přednášek zabírá čarování na tabuli, kdy člověk jen nechápavě zírá. Já sám jsem byl na polovině přednášek a myslím, že jsem o nic nepřišel.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednáškách rozuměli jen ti nejchytřejší, ostatní chodili jen kvůli prezenci. Na začátku neskutečně přecpaná posluchárna, takže někteří nemohli dávat pozor, i kdyby chtěli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročné. Možná by bylo dobré je rozdělit na dvakrát, takto byl člověk rád, když našel místo na shodech. Jinak užitečné, ale moc zběžné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Probralo se vše důležité pro mechaniku i do budoucna pro elektřinu a magnetismus.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly naprosto strhující. Měl jsem tendenci začít tleskat na konci každé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha vysvětlit velkou dávku matematiky za velmi krátký čas
    Studijní průměr: neuveden
  • Super, vždy jsem se těšil na další
    Studijní průměr: neuveden
  • Vysvětloval problematiku, která se prostě nedala plně pochopit
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Ačkoli se lidé často ptali na stejné věci dokola, nikdy neztratil trpělivost; důležité věci vždycky vypichoval
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičeni nebyli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lidskost a vtipnost, um předat znalosti zapamatovatelnou a pochopitelnou formou.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Cvičeni nebyli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Často se nedaly stíhat kroky v odvození, nebylo jasné, jakými úpravami jsme se tam dostali
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [19]
  • Danou látku vysvětluje přehledně včetně zápisu na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dělá hodinu zajímavou i když tvoří důkazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lidskost a vtipnost, um předat znalosti zapamatovatelnou a pochopitelnou formou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lidský přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • nadšení pro věc
    Studijní průměr: neuveden
  • Nebyla to nuda, takže jsem udržel pozornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu a snahu vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podrobné rozepsání všech kroků matematického odvození, skvělý přístup ke studentům.
    Studijní průměr: neuveden
  • Poutavě přednáší a je ochotný vysvětlovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Průběžně oživuje uprostřed přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehled v probírané látce, smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přestože šlo o těžkou matematiku, pan doktor Břeň se nám jí snažil vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu vysvětlit co nejpřehledněji vše potřebné. Smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu vysvětlit něco, o čem ví, že většina sálu nepochopí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaží se aby všichní všechno pochopili, pokud náhodou ukáže něco co považuje za jasné, zeptá se zda je to jasné a pokud ne, tak to hnedle odvodí. Jeho přednášky jsou zajímavé a zábavné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost, nadšení, ochotu vysvětlit i věci mimo téma.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velkou odhodlanost a nasazení u tabule, tolik jsme jich na jiných přednáškách snad nepopsali. Snaha vysvětlit některé záludnosti studentům tak, aby je opravdu pochopili.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtípky
    Studijní průměr: neuveden
  • Znalost látky, schopnost zaujmout a prokládat látku vtipnými poznámkami
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
  • Mohl by psát čitelněji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná vynechat některé části a jiné probrat pomaleji a podrobněji. Neznám člověka, který by látce moc porozuměl na těchto přednáškách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na tabuli by se hodilo lépe odlišovat různé úseky učiva.
    Studijní průměr: neuveden
  • nepřehledný zápis
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas bylo snadné v průběhu výpočtu zapomenout, na co jsme se to na začátku snažili přijít.
    Studijní průměr: neuveden
  • trochu zpomalit výklad
    Studijní průměr: neuveden
  • Uvádět fyzikální aplikace probíraných matematických konceptů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Žádné výtky z mé strany.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičeni nebyli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednášku stačilo pouze chodit abyste dostali zápočet
    Studijní průměr: neuveden
  • V pořádku
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [31]
1 : |=============.......| 67 % [21] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [5] 75%-90%
3 : |=...................| 3 % [1] 50%-75%
4 : |=...................| 6 % [2] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [31] 1.32
1 : |===============.....| 74 % [23] 1 (výborný)
2 : |====................| 19 % [6] 2
3 : |=...................| 6 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [32] 1.34
1 : |===============.....| 75 % [24] 1
2 : |===.................| 15 % [5] 2
3 : |==..................| 9 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [32]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=...................| 6 % [2] středně obtížný
4 : |=======.............| 34 % [11] lehký
5 : |============........| 59 % [19] velmi lehký