Karásek Dalibor Ing. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[01LAP] Lineární algebra plus
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 28
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |=====...............| 25 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [4]  
3 : |=====...............| 25 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |=====...............| 25 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [4]  
3 : |=====...............| 25 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Snažil se. Byl ochotný po zmatení výkladu na cvičení vypracovat příklad a poslat ho emailem. Plus body si také zaslouží za Google Docs sdílení zápočtových bodů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přístup, ochota
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přátelský přístup ke studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohodová atmosféra na cvičeních, ochota.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • má stěrku na mazání tabule
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • Doporučoval bych nějakou kočku nebo podobné zvíře na rozmotávání toho, co se někdy vytvoří na tabuli během cvičení. Možná by neškodilo použít takovou kočku i na domácí přípravu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • méně zmatku by prospělo :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v zápise na tabuli, viac si pripraviť niektoré príklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přišlo mi, že se do toho někdy zamotal víc, než my... ale protože měl cvičení z TEFu prvním rokem, tak se to dá odpustit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Větší přehlednost výkladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas zmatkuje, ale to bylo hlavně tím, že to cvičil poprvé. Zápis na tabuli by mohl být lepší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící se často do něčeho zamotal, a pak už nikdo nevěděl vůbec nic. Styl vysvětlování mi nevyhovoval. Bylo to celkově takové trochu chaotické.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Aspoň je to zábava a ze sešitu ze cvika se dalo celkem dobře učit. Kuchařky nás učil velmi dobře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by se mohlo na cvičeních dělat víc příkladů na Lagrangiany, malé kmity, apod. , když tahle látka tvoří drtivou většinu zkouškové písemky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [2] 1
2 : |==========..........| 50 % [4] 2
3 : |=====...............| 25 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |==..................| 12 % [1] obtížný
3 : |=================...| 87 % [7] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký