Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01LNA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LNA1] Lineární algebra 1
[01MAT3] Matematika 3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 30
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |===============.....| 75 % [6]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |===============.....| 75 % [6]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Dobře vysvětlil i obtížnější témata.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho nenávist k hloupým lidem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Naprosto přesně a perfektně zná nejen probíranou látku, ale (za ta léta na fakultě) i studenty - často jsem měla pocit, že ví, co student odpoví nebo jakou chybu udělá, ještě dřív, než na to dotyčný vůbec pomyslí. Také už zná ty nejlepší způsoby, jak studentům vše potřebné vysvětlit. Po cvičení s doc. Humhalem pro mě praktická část zkoušky z lineární algebry nebyla problémem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Naprosto skvěle naučený způsob učení. Klade důraz a poukazuje na důležité věty, definice...; vyžaduje přesou terminologii
    Studijní průměr: neuveden
  • Na začátku hodiny zopakuje (nechá někoho zopakovat) pár definic/vět z předcházející přednášky, které budou pro dané cvičení zapotřebí. Občas je to pro "zkoušeného" dost stresující, na druhou stranu to jednoho donutí se připravovat z hodiny na hodinu. Trvá na úsporném a přesném vyjadřování, ze cvičení si člověk skutečně něco odnese.
    Studijní průměr: neuveden
  • Odbornost a vyklad
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdu rozumí do hloubky naprosto všemu, umí to předat a nenaučí jen počítání pro cvičené opice, vždy zdůrazňuje nutnost se nad příklady zamyslet. A jeho lpění na znalosti teorie se později u zkoušky velmi vyplatí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vypadá přísně, ale rozumí látce a definice a pojmy vysvětluje selským rozumem. To je milá změna oproti zkoušce, kde musí být vše přesně formulováno.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Mohl by přestat působit tak děsivě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že panu docentovi na studentech a na tom, aby látku pochopili, velice záleží - nemusel by se tolik bát dát to najevo.
    Studijní průměr: neuveden
  • nenapadá mě nic
    Studijní průměr: neuveden
  • Nesmí moc psát na tabuli, protože poté dělá mnoho chyb. Jelikož ale většinu času píší studenti, tak to moc nevadí. Občas chybí elegantnější řešení, což může být ale ve prospěch pomalejších studentů, kteří si důvěrně zapamatují postup vedoucí jistě k cíli.
    Studijní průměr: neuveden
  • První dojem na prvním cvičení byl velmi hrůzostrašný a demotivující.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu mi vadilo, že nezohledňoval výkony studentů u tabule a své hodnocení zakládal ryze na teoretických písemkách bez praktických příkladů.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvicenia s panom docentom Humhalom poskytli cenne skusenosti s linearnou algebrou
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [6] 1
2 : |=====...............| 25 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=======.............| 37 % [3] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [4] lehký
5 : |==..................| 12 % [1] velmi lehký