Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01MAT3] Matematika 3

Další předměty
[01LNA1] Lineární algebra 1
[01MAT3] Matematika 3
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 50
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [24]
1 : |============........| 62 % [15]  
2 : |=====...............| 25 % [6]  
3 : |==..................| 12 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |=======.............| 37 % [3]  
2 : |==========..........| 50 % [4]  
3 : |==..................| 12 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |========............| 42 % [3]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |======..............| 28 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.86

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • "copy-paste" skript na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Systém ve výkladu a zkušenosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trpělivost s těmi, kteří tomu učení přes semestr moc nedali - u tabule pak nepředváděli to, co by si pan docent přál.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dochvilnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Schopnost vše vysvětlit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Nekřičet na studenty, když něco neví.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dokáže člověka u tabule tak vystresovat, že je možné zapomenout i malou násobilku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
  • Skripta, vlastní poznámky, matematické stránky na internetu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní zápisky + skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky z cvičení, skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zapisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Poznámky z hodin a cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky, skripta RNDr. Petra Olsaka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Scripta od Balkové a příklady ze cvik.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, zápisky..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
  • Náročnost odpovídající, vše v pořádku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouska je pisemna ale sklada se nejen z praktickych uloh, ale i teoritickych. na zkousku student ma dve hodiny, 4 praktickych uloh a 6 teoretickych (definice, vety)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Doslovné definice či věty jsou hodnoceny třeba 1/2 nebo 1/4 bodu z celkového 1 bodu, což není vůbec objektivní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neobjektivní. Jak si udělá svůj názor, nikdo ho už nepřesvědčí o opaku, i když Humhal nemá pravdu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ja nutno znát definice i umět počítat. Důkazy jsou až u ústní, na kterou nemusíte (pokud se spokojíte s C, což je nejlepší známka, kterou můžete dostat bez ústního zkoušení).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oproti zkouškám z LAB to nebylo tak náročné a na nějakou horší známku to šlo napsat v pohodě. a kdo se s ní i spokojil, tak nemusel na ústní.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Opravdu naučí a vykládá lidsky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pečlivé poznámky na tabuli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Nedělat ze studentů takové pitomce, když něco neví. On to učí celý život a zapomíná tak trochu na to, že my vidíme příklady na cvičeních většinou poprvé
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Někdy až přehnaný důraz na přesnost definic a vět. Opisování skript na tabuli je zbytečné, čímž účast na přednáškách tak pozbývá na významu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |========............| 42 % [3] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |======..............| 28 % [2] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [9] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.86
1 : |========............| 42 % [3] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |======..............| 28 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 1.75
1 : |=======.............| 37 % [3] 1
2 : |==========..........| 50 % [4] 2
3 : |==..................| 12 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=======.............| 37 % [3] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [2] lehký
5 : |=======.............| 37 % [3] velmi lehký