Motl Alois Ing. CSc. :: [15OCHEN] Obecná chemie

Další předměty
[15CAN1] Cvičení z anorganické chemie 1
[15COCH] Cvičení z obecné chemie
[15CHL1] Chemie léčiv
[15OCHEN] Obecná chemie
[15CH1] Obecná chemie 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 29 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Přednášky krásně plynuly, dokonce i trojhodinovka v pondělí ráno se dala bez větší újmy přečkat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Doporučuji si míň (pokud vůbec) psát poznámky. Stačí dávat pozor, nad tématem přemýšlet a přemýšlet nad souvislostmi. Z většiny přenášek se nezkouší, takže to není potřeba hrotit.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Vlastní zápisky z přednášek, příležitostně ze skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta dr. Motla
    Studijní průměr: neuveden
  • Výpočty pro jaderné chemiky (skript). Zápisky z přednášek nebyly potřeba.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
  • Byla to ta nejpříjemnější zkouška.
    Studijní průměr: neuveden
  • Naprosto adekvátní, není co vytknout.
    Studijní průměr: neuveden
  • přijatelné, vzhledem k průběhu roku ale neadekvátní
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška není těžká; vyžaduje základní pochopení dějů, které se objevují ve Výpočtech. Lepší než umět všechny vzorečky je vědět ?o co tam jde?.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Celkový přístup ke studentům i k předmětu obecné chemie, jeho hrátky s jazykem českým... Hlavně oceňuji konec semestru, kdy jsme dostali přes reakční kinetiku až k jaderným přeměnám - člověk měl chvíli i pocit, že studuje jadernou chemii.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý, osobitý projev, schopnost objasnit danou problematiku, racionální přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Říká i svůj názor na probírané téma. Citace z Feynmana (a dalších). Občas nějaké to hrubší slovné spojení na probrání (a pobavení) posluchačů.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Pan Motl sám dobře ví, že mu při zápisu na tabuli občas uteče nějaký ten index, ale pozornému studentovi je jasné, kam které písmenko či číslo patří.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohl by si důrazněji (častěji) sjednat klid u posluchačů; a to souvisí s tím, že trojhodinový blok je asi zpětně lepší s přestávkou.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |=====...............| 25 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5