Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. - [01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • srozumitelnost vysvětlení příkladů a ochota vysvětlení případného doplnění potřebných věcí
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na všetky otázky odpovedal s prehĺadom, vidno že tomu čo cvičí rozumie. Pri tabuli neboli žiadne stresy, mal trpezlivosť a zrozumiteľne vysvetľoval.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Spravedlivý přístup ke všem. Dobrou znalost probírané látky, schopnost a ochotu vysvětlit vše jak jen to bylo nutné aby to žák pochopil.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Snáď všetko. Trpezlivosť, humor, dobrú náladu, pripravenosť na hodiny, usmerňovanie pri tabuli atd. Pán Hobzík (dúfam, že tým nikoho neurazím) je najlepší cvičiaci s akým som sa doposiaľ na FJFI stretla. Veľká škoda, že tento rok necvičí aj MAB4.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • nevím
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vybrať si na kreslenie vianočného kapríka na tabuľu iný štýl ako kubizmus.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • v ničom
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Občas nároky na cvičení a předmět obecně zabíraly hodně z celkového času na přípravu do školy obecně, ovšem vzhledem k důležitosti předmětu se není co divit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Stihlo sa prepočítať snáď všetko. Prednášky sa pekne kryli s cvičeniami.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [6]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [2]: obtížný
  • 3 : 66 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký