Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. - [01MAB3] Matematická analýza B3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 24 / 72
- Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [22]
1: |
|
95 % [21] |
2: |
|
4 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.05
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [22]
1: |
|
95 % [21] |
2: |
|
4 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.05
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
-
prednášky doporučujem absolvovať, boli veľmi zaujímavým spestreným týždňastudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Na prednášky som sa vždy tešila, lebo som z tade odchádzala plná vedmostí na rozdiel od ostatných prednášok.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Přednášky byli velmi zajímavé a srozumitelné. Žádná nuda, žádné přání spát, budete poslouchat i když nechcete ? natolik jsou zajímavé.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přednášky jsou velmi dobré, velká výhoda byla, že se i natáčely.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vycházel jsem ze zveřejněných videí na youtubestudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Jelikoz se mne kryli dve prednasky, nemohla chodit casto. Ale kazda prednaska, kterou jsem se zucastnila, mela 100% vykon!Elina Shtefan
-
Velmi kvalitni prednes vyucujicihoMartin Sedláček
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
-
skripta a vlastné zápisky, výhoda bola, že prednášky boli nahrávané, takže k problematickejším pasážam sa dalo vrátiť priamo k výkladu doc. Krbálkastudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
vlastné zápisky a skriptastudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pouze skripta, je tam vse co je potrebastudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
hlavně zápisky z přednášek + doplnění ze skriptstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Učila jsem se z natáčených přednášek, ze skript a z vlastních zápiskůstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Videozáznamy z přednášek jsou velkým pomocníkem především při přípravě na zkoušku.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
- skripta z roku 2008 (občas tam ale chýbala nejaká tá vetička, ktorá sa nachádzala len v 2011 ) - poznámky z prednášok (MAB3, SMB1) a cvičenia - prepočítané príklady na stránke pána docentastudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Vlastní zápisky, scripta a vyučujícími vypracovaná zadání písemek z minulých let.Jan Hrušovský
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
-
asi najobjektívnejšia skúška doterajšieho štúdia, celú dobu som vedela, na čom som, rozhodne to však nebolo zadarmo. ale pokiaľ sa človek fakt naučí, tak to spraví :-)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
skúška mala veľa stupňov cez ktoré bolo treba prejsť a ktoré dobre preverili pripravenosť študentastudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouska velice snadna, zkousejici vztricny a velice prijemnystudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
hodně dlouhá, a náročná ale dá sestudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nejvíc pohodová zkouška.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Príjemná skúška, skúšajúci je v pohode a má trpezlivosť. Objektívny.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Náročnost zkouškových písemek se v určitých termínech může velmi lišit, nicméně žádné chytáky se zde neobjevují.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkouška byla objektivní ale náročná. Nejsem si jistý nutností rozstřelu, když u každé otázky jsou přiřazeny definice a základní věci, které se pak většinou vyškrtávají.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Najprv sa píše písomka, z ktorej je potrebné mať aspoň 50%. Ak to študent úspešne zvládne, tak na ďalší deň prichádza tá najhoršia časť : diel prvý ROZSTREL. Skladá sa z piatich úloh : 2 vety + dk., 1 definicia, 2 príklady. Na postup môže mať študent len jednu chybu, ale tá chyba sa nemôže objaviť vo vetách s dôkazmi. Po prejdení strašidelného rozstrelu, ste už v pohode a ťaháte si otázku, ktorá je v presnom znení ako aj na stránkach pana docenta. Na ústnej časti máte času koľko potrebujete, takže človek má dosť času na premýšľanie. Pan docent bol objektívny.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Jedna z nejnáročnější zkoušek, ale vše je předem dopředu jasně dané, hlavně okruhy k ústní zkoušce. Objektivita naprostá.Jan Hrušovský
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [15]
-
krasopis, ochota odpovedať, prehľadnosť poznámok, celkovo mal výklad hlavu a pätu, úžasne šturuktúrované poznámky, no radosť sa to učiť z toho :)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
premyslený systém prednášok, podané veľmi zaujímavou a zrozumiteľnou formou, jasný zápis na tabuľu, pridaných niekoľko vtipovstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Výborná organizácia predmetu, prednášok.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
přesnost a jasnost ve vyjadřovánístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Snahu vysvětlit látku, přehledný zápis na tabullistudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Precizní značení a vysvětlování látky.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
krasopis, humor, dobrú náladustudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Dobře zpracované přednášky, skvělá skripta, vynikající organizace předmětu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Ochotu a férovost ke studentům.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pan docent Krbálek je výborný přednášející a vynikající pedagog. Svým způsobem přednášení probudí ve Vás lásku k tomuto předmětu, je jako Feynman matematické analýzy. Materiál byl přednesen srozumitelně, pořádně a barevně. Krátce: 10 out of 10.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Přehlednost zápisu na tabuli.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pan Krbálek má nejkrásnější písmo, jaké jsem kdy ve svém životě na tabuli viděl, přednášky jsou velmi srozumitelné a jsou už i na youtube.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
1) nataceni video z prednasek 2) pouziva emoce pri prezentaci, neni to nudne 3) bere na vedomi zpetnou vazbu 4) skvely pristup ke studentumElina Shtefan
-
Výborný přístup jak ke studentům, tak i k probírané látce. Zároveň zveřejnění vyučujícími vypracovaných písemek z minulých let.Jan Hrušovský
-
Perfektni prednaseni, dokaze zaujmout a upoutat. Hodiny s doc. Krbalkem byli velice zajimave.Martin Sedláček
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
-
V nicemstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
někdy trošku větší písmo, nebo alespoň čitelnější (hlavně při indexování)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nicstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Není co vylepšovat... :-)studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
v ničomstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
nepouzivat modrou kridustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nic.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nic mě nenapadá.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Panuje určitá schizofrenie mezi látkou probíranou na přednáškách a obsahem skript. Mnohdy se na přednáškách probírají věci, které ve skriptech nejsou nebo se naopak v písemkách objeví věci ze skript, které zase nejsou probírány na přednášce. To komplikuje přípravu na zápočet a zkoušku.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
srozumitelne psat na tabuli. Zkuste psat vetsimi pismenky, indexy jsou ze zadnich lavic spatne videtElina Shtefan
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 77 % [17]: 90%-100%
- 2 : 4 % [1]: 75%-90%
- 3 : 4 % [1]: 50%-75%
- 4 : 13 % [3]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [23]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 21 % [5]: Vlastní zápisky
- 2 : 34 % [8]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 8 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 86 % [13]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 6 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [22]
Průměr odpovědi: 1.05
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 95 % [21]: 1 (výborný)
- 2 : 4 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5