Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Krbálek Milan doc. Mgr. Ph.D. - [01MAB3] Matematická analýza B3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 24 / 72
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [22]
1:
95 % [21]
2:
4 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.05

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [22]
1:
95 % [21]
2:
4 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.05

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
    • prednášky doporučujem absolvovať, boli veľmi zaujímavým spestreným týždňa
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na prednášky som sa vždy tešila, lebo som z tade odchádzala plná vedmostí na rozdiel od ostatných prednášok.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přednášky byli velmi zajímavé a srozumitelné. Žádná nuda, žádné přání spát, budete poslouchat i když nechcete ? natolik jsou zajímavé.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky jsou velmi dobré, velká výhoda byla, že se i natáčely.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vycházel jsem ze zveřejněných videí na youtube
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Jelikoz se mne kryli dve prednasky, nemohla chodit casto. Ale kazda prednaska, kterou jsem se zucastnila, mela 100% vykon!
      Elina Shtefan
    • Velmi kvalitni prednes vyucujiciho
      Martin Sedláček
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
    • skripta a vlastné zápisky, výhoda bola, že prednášky boli nahrávané, takže k problematickejším pasážam sa dalo vrátiť priamo k výkladu doc. Krbálka
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vlastné zápisky a skripta
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pouze skripta, je tam vse co je potreba
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • hlavně zápisky z přednášek + doplnění ze skript
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Učila jsem se z natáčených přednášek, ze skript a z vlastních zápisků
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Videozáznamy z přednášek jsou velkým pomocníkem především při přípravě na zkoušku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • - skripta z roku 2008 (občas tam ale chýbala nejaká tá vetička, ktorá sa nachádzala len v 2011 ) - poznámky z prednášok (MAB3, SMB1) a cvičenia - prepočítané príklady na stránke pána docenta
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vlastní zápisky, scripta a vyučujícími vypracovaná zadání písemek z minulých let.
      Jan Hrušovský
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
    • asi najobjektívnejšia skúška doterajšieho štúdia, celú dobu som vedela, na čom som, rozhodne to však nebolo zadarmo. ale pokiaľ sa človek fakt naučí, tak to spraví :-)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • skúška mala veľa stupňov cez ktoré bolo treba prejsť a ktoré dobre preverili pripravenosť študenta
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouska velice snadna, zkousejici vztricny a velice prijemny
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • hodně dlouhá, a náročná ale dá se
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nejvíc pohodová zkouška.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Príjemná skúška, skúšajúci je v pohode a má trpezlivosť. Objektívny.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Náročnost zkouškových písemek se v určitých termínech může velmi lišit, nicméně žádné chytáky se zde neobjevují.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška byla objektivní ale náročná. Nejsem si jistý nutností rozstřelu, když u každé otázky jsou přiřazeny definice a základní věci, které se pak většinou vyškrtávají.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Najprv sa píše písomka, z ktorej je potrebné mať aspoň 50%. Ak to študent úspešne zvládne, tak na ďalší deň prichádza tá najhoršia časť : diel prvý ROZSTREL. Skladá sa z piatich úloh : 2 vety + dk., 1 definicia, 2 príklady. Na postup môže mať študent len jednu chybu, ale tá chyba sa nemôže objaviť vo vetách s dôkazmi. Po prejdení strašidelného rozstrelu, ste už v pohode a ťaháte si otázku, ktorá je v presnom znení ako aj na stránkach pana docenta. Na ústnej časti máte času koľko potrebujete, takže človek má dosť času na premýšľanie. Pan docent bol objektívny.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Jedna z nejnáročnější zkoušek, ale vše je předem dopředu jasně dané, hlavně okruhy k ústní zkoušce. Objektivita naprostá.
      Jan Hrušovský
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [15]
    • krasopis, ochota odpovedať, prehľadnosť poznámok, celkovo mal výklad hlavu a pätu, úžasne šturuktúrované poznámky, no radosť sa to učiť z toho :)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • premyslený systém prednášok, podané veľmi zaujímavou a zrozumiteľnou formou, jasný zápis na tabuľu, pridaných niekoľko vtipov
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výborná organizácia predmetu, prednášok.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • přesnost a jasnost ve vyjadřování
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snahu vysvětlit látku, přehledný zápis na tabulli
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Precizní značení a vysvětlování látky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • krasopis, humor, dobrú náladu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Dobře zpracované přednášky, skvělá skripta, vynikající organizace předmětu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ochotu a férovost ke studentům.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pan docent Krbálek je výborný přednášející a vynikající pedagog. Svým způsobem přednášení probudí ve Vás lásku k tomuto předmětu, je jako Feynman matematické analýzy. Materiál byl přednesen srozumitelně, pořádně a barevně. Krátce: 10 out of 10.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přehlednost zápisu na tabuli.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pan Krbálek má nejkrásnější písmo, jaké jsem kdy ve svém životě na tabuli viděl, přednášky jsou velmi srozumitelné a jsou už i na youtube.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • 1) nataceni video z prednasek 2) pouziva emoce pri prezentaci, neni to nudne 3) bere na vedomi zpetnou vazbu 4) skvely pristup ke studentum
      Elina Shtefan
    • Výborný přístup jak ke studentům, tak i k probírané látce. Zároveň zveřejnění vyučujícími vypracovaných písemek z minulých let.
      Jan Hrušovský
    • Perfektni prednaseni, dokaze zaujmout a upoutat. Hodiny s doc. Krbalkem byli velice zajimave.
      Martin Sedláček
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
    • V nicem
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • někdy trošku větší písmo, nebo alespoň čitelnější (hlavně při indexování)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nic
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Není co vylepšovat... :-)
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • v ničom
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • nepouzivat modrou kridu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nic mě nenapadá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Panuje určitá schizofrenie mezi látkou probíranou na přednáškách a obsahem skript. Mnohdy se na přednáškách probírají věci, které ve skriptech nejsou nebo se naopak v písemkách objeví věci ze skript, které zase nejsou probírány na přednášce. To komplikuje přípravu na zápočet a zkoušku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • srozumitelne psat na tabuli. Zkuste psat vetsimi pismenky, indexy jsou ze zadnich lavic spatne videt
      Elina Shtefan
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 77 % [17]: 90%-100%
  • 2 : 4 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 4 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 13 % [3]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [23]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 21 % [5]: Vlastní zápisky
  • 2 : 34 % [8]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 8 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 6 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 86 % [13]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 6 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [22]

Průměr odpovědi: 1.05

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 95 % [21]: 1 (výborný)
  • 2 : 4 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5