Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Břeň David RNDr. Ph.D. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 35 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [35]
1:
82 % [29]
2:
14 % [5]
3:
2 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [35]
1:
82 % [29]
2:
14 % [5]
3:
2 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]
    • Celkově byly přednášky velice věcné a vedené mnohdy "zábavnou formou" - "vidíte jak hezky to funguje? zajímavé, že?", což velice zpříjemnilo veškeré přednášky.
      studijní průměr: neuveden
    • Má smysl je navštěvovat
      studijní průměr: neuveden
    • Nechápu jen jak mě mohli tak uspávat, možná to bylo tím hlubokým hlasem. Ale jinak skvělé.
      studijní průměr: neuveden
    • Občas se podobají kouzlení na tabuli.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky byly nejenom přínosné, ale i zábavné.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky jsou vedeny ve velmi rychlém tempu, bohužel se i přesto nestíhá probrat poslední kapitola.
      studijní průměr: neuveden
    • Stály za to, odvození mnoha vzorečků se ze skript pochopit nedá.
      studijní průměr: neuveden
    • U mechaniky je důležité chodit na přednášky, jinak šance na zkoušku klesají k nule.
      studijní průměr: neuveden
    • Veľmi sa mi páčili pokusy predvádzané na Matfyze.
      studijní průměr: neuveden
    • Vzorečky bez jakékoliv teorie
      studijní průměr: neuveden
    • Zaujímavé prednášky, pomerne rýchle tempo.
      studijní průměr: neuveden
    • Rád jsem na ně chodil. Ale někdy jsem odcházel zmatený a zoufalý.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • rozhodně se vyplatí navštěvovat, spousta odvozování (nebo jeho částí) totiž ve skriptech chybí
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokud chcete dobrou známku z mechaniky na přednášky chodťe, protože skripta jsou těžko pochopitelná
      Jan Batysta
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [25]
    • Dokázal se do nás vcítit, takže vždy odhadl, s čím bychom mohli mít problém. Pokud se něco ze skript dalo udělat jednodušeji, tak nám to ukázal.
      studijní průměr: neuveden
    • Dokáže skvěle oživit přednášky a přednášky to občas jako by to byla hračka, bohužel toho dojmu někdy také nabydete.
      studijní průměr: neuveden
    • Humor, lidský přístup.
      studijní průměr: neuveden
    • Je hodný a vstřícný. Snaží se těžko pochopitelné věci vysvětlit na příkladech ze života.
      studijní průměr: neuveden
    • Jeho smysl pro humor. Břeň je borec
      studijní průměr: neuveden
    • Je vstřícný a hodný.
      studijní průměr: neuveden
    • Nadšení pro věc, snahu vše vysvětlit, třeba na potřetí.
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňujem vtip prednášajúceho a jeho dobrácky charakter. Tiež jeho snahu vysvetliť nám všetky veci korektne.
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji schopnost vysvětlovat složitější vztahy přívětivým způsobem, snahu, aby byly přednášky zábavné, a především logiku odvozování vztahů. Líbilo se mi také, že někdy měl člověk pocit jako by se kdesi ve vztahích provedlo kouzlo -- když jsem s odstupem zkusil odvodit totéž znovu, zpravidla mi ono kouzlo trochu bránilo; ovšem po chvíli přemýšlení člověk pomalu poodkryl logiku kroku (kroků), což bylo super.
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji to, jak odlehčuje atmosféru někdy dost náročných přednášek
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji zaujetí pro fyziku, výklad byl velice zajímavý, občas dokonce proložený vtipnými historkami pro odlehčení atmosféry.
      studijní průměr: neuveden
    • Ochotu posluchače něco naučit.
      studijní průměr: neuveden
    • Parádní smysl pro humor k probírané látce.
      studijní průměr: neuveden
    • Přátelský přístup.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky mě bavily, přednášející měl tu a tam vtipnou poznámku, která navíc většinou zapadala do kontextu výuky.
      studijní průměr: neuveden
    • S přednášejícím jsem byl velmi spokojen, milý příjemný i u zkoušky
      studijní průměr: neuveden
    • VELKEJ BOSS VTIPNEJ A DOKAZE VSECHNO
      studijní průměr: neuveden
    • veľmi zábavný výklad, veľa zaujímavostí
      studijní průměr: neuveden
    • Vtipné podání.
      studijní průměr: neuveden
    • Výborné přednášky, uměl látku podat zajímavě a celkem srozumitelně.
      studijní průměr: neuveden
    • Zanietenosť.
      studijní průměr: neuveden
    • Snaží se mechaniku studentům neznechutit, ač mě probraná látka zas tolik nebavila, tak na přednášky jsem se opravdu těšil. Dokáže i ne příliš zajímavé kapitoly podat zajímavě, srozumitelně, a někdy i vyloženě vtipně (skvělé fyzikální historky).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • věčný optimismus, historky na odlehčenou (i když se evidentně každoročně opakují) a vstřícný přístup co se týká zkoušek
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vtipné připomínky na přednáškách.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jako jediný pochopil, že se všichni do 103ky nevejdeme a rozdělil mechaniku do dvou paralelek, dokud neodpadlo dostatečně lidí abych se vešli do jedné. Přednášku prokládá tématickými vtipy a opravdu se snaží aby výklad byl srozumitelný a intuitivní.
      Jan Batysta
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [13]
    • Méně hraní si s úpravami složitých výrazů a více vysvětlování samotného fungování daného děje.
      studijní průměr: neuveden
    • Méně "kouzel" a u složitějších vztahů podrobněji vysvětlit, odkud se vlastně vzaly.
      studijní průměr: neuveden
    • Nadväznosť učiva a poznámok, niekedy nebolo rozumieť čo k čomu patrí.
      studijní průměr: neuveden
    • Někdy je dobré držet jednotné značení fyzikálních veličin a jednotek.
      studijní průměr: neuveden
    • Někdy jsme si nebyla jistá, co vlastně odvozujeme, bylo by dobré to na začátku každého odvození zdůraznit.
      studijní průměr: neuveden
    • Občas není jasné, co vlastně děláme, např. směr odvozování, kam chceme dojít.
      studijní průměr: neuveden
    • Občasse sám ve vlastním výkladu ztrácel, ale to my všichni.
      studijní průměr: neuveden
    • Přijde mi, že se doktor Břeň málo soustředí na podstatu látky a moc na matematiku. Mě osobně by víc vyhovovalo, kdyby se snažil látku víc přiblížit, aby student pochopil nejprve princip, a následně odvodil důležité vztahy. Někdy jsem vůbec nevěděla, k čemu celé odvození spěje, a bylo to tedy úplně tupé opisování z tabule.
      studijní průměr: neuveden
    • Snad lepší zápis na tabuli.
      studijní průměr: neuveden
    • Více nadpisů a členění, obzvlášť když skončíme hodinu uprostřed nějaké probírané látky, na další hodině na danou látku lépe a plynuleji navázat.
      studijní průměr: neuveden
    • V minulej ankete som čítal, že pán Břeň nerobí nadpisy. V tom som sa utvrdil a často sa stalo, že nasledovala polstranová úprava integrálov, ale človek nevedel načo, ani čo je výsledok.
      studijní průměr: neuveden
    • rozhodně v zápisu na tabuli, člověk nesmí ztratit koncentraci, jinak stěží louská, co tam přibylo
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Občas někde uletí nějaký index, ale to se stává. Bylo by vhodné dát studentům čas dostat se na přednášky na MatFyz, ale to je záležitost rozvrhářů
      Jan Batysta
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [35]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 74 % [26]: 90%-100%
  • 2 : 22 % [8]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 2 % [1]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [35]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 82 % [29]: 1 (výborný)
  • 2 : 14 % [5]: 2
  • 3 : 2 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5