Břeň David RNDr. Ph.D. - [02MECH] Mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 35 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [35]
1: |
|
82 % [29] |
2: |
|
14 % [5] |
3: |
|
2 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [35]
1: |
|
82 % [29] |
2: |
|
14 % [5] |
3: |
|
2 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]
-
Celkově byly přednášky velice věcné a vedené mnohdy "zábavnou formou" - "vidíte jak hezky to funguje? zajímavé, že?", což velice zpříjemnilo veškeré přednášky.studijní průměr: neuveden
-
Má smysl je navštěvovatstudijní průměr: neuveden
-
Nechápu jen jak mě mohli tak uspávat, možná to bylo tím hlubokým hlasem. Ale jinak skvělé.studijní průměr: neuveden
-
Občas se podobají kouzlení na tabuli.studijní průměr: neuveden
-
Přednášky byly nejenom přínosné, ale i zábavné.studijní průměr: neuveden
-
Přednášky jsou vedeny ve velmi rychlém tempu, bohužel se i přesto nestíhá probrat poslední kapitola.studijní průměr: neuveden
-
Stály za to, odvození mnoha vzorečků se ze skript pochopit nedá.studijní průměr: neuveden
-
U mechaniky je důležité chodit na přednášky, jinak šance na zkoušku klesají k nule.studijní průměr: neuveden
-
Veľmi sa mi páčili pokusy predvádzané na Matfyze.studijní průměr: neuveden
-
Vzorečky bez jakékoliv teoriestudijní průměr: neuveden
-
Zaujímavé prednášky, pomerne rýchle tempo.studijní průměr: neuveden
-
Rád jsem na ně chodil. Ale někdy jsem odcházel zmatený a zoufalý.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
rozhodně se vyplatí navštěvovat, spousta odvozování (nebo jeho částí) totiž ve skriptech chybístudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pokud chcete dobrou známku z mechaniky na přednášky chodťe, protože skripta jsou těžko pochopitelnáJan Batysta
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [25]
-
Dokázal se do nás vcítit, takže vždy odhadl, s čím bychom mohli mít problém. Pokud se něco ze skript dalo udělat jednodušeji, tak nám to ukázal.studijní průměr: neuveden
-
Dokáže skvěle oživit přednášky a přednášky to občas jako by to byla hračka, bohužel toho dojmu někdy také nabydete.studijní průměr: neuveden
-
Humor, lidský přístup.studijní průměr: neuveden
-
Je hodný a vstřícný. Snaží se těžko pochopitelné věci vysvětlit na příkladech ze života.studijní průměr: neuveden
-
Jeho smysl pro humor. Břeň je borecstudijní průměr: neuveden
-
Je vstřícný a hodný.studijní průměr: neuveden
-
Nadšení pro věc, snahu vše vysvětlit, třeba na potřetí.studijní průměr: neuveden
-
Oceňujem vtip prednášajúceho a jeho dobrácky charakter. Tiež jeho snahu vysvetliť nám všetky veci korektne.studijní průměr: neuveden
-
Oceňuji schopnost vysvětlovat složitější vztahy přívětivým způsobem, snahu, aby byly přednášky zábavné, a především logiku odvozování vztahů. Líbilo se mi také, že někdy měl člověk pocit jako by se kdesi ve vztahích provedlo kouzlo -- když jsem s odstupem zkusil odvodit totéž znovu, zpravidla mi ono kouzlo trochu bránilo; ovšem po chvíli přemýšlení člověk pomalu poodkryl logiku kroku (kroků), což bylo super.studijní průměr: neuveden
-
Oceňuji to, jak odlehčuje atmosféru někdy dost náročných přednášekstudijní průměr: neuveden
-
Oceňuji zaujetí pro fyziku, výklad byl velice zajímavý, občas dokonce proložený vtipnými historkami pro odlehčení atmosféry.studijní průměr: neuveden
-
Ochotu posluchače něco naučit.studijní průměr: neuveden
-
Parádní smysl pro humor k probírané látce.studijní průměr: neuveden
-
Přátelský přístup.studijní průměr: neuveden
-
Přednášky mě bavily, přednášející měl tu a tam vtipnou poznámku, která navíc většinou zapadala do kontextu výuky.studijní průměr: neuveden
-
S přednášejícím jsem byl velmi spokojen, milý příjemný i u zkouškystudijní průměr: neuveden
-
VELKEJ BOSS VTIPNEJ A DOKAZE VSECHNOstudijní průměr: neuveden
-
veľmi zábavný výklad, veľa zaujímavostístudijní průměr: neuveden
-
Vtipné podání.studijní průměr: neuveden
-
Výborné přednášky, uměl látku podat zajímavě a celkem srozumitelně.studijní průměr: neuveden
-
Zanietenosť.studijní průměr: neuveden
-
Snaží se mechaniku studentům neznechutit, ač mě probraná látka zas tolik nebavila, tak na přednášky jsem se opravdu těšil. Dokáže i ne příliš zajímavé kapitoly podat zajímavě, srozumitelně, a někdy i vyloženě vtipně (skvělé fyzikální historky).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
věčný optimismus, historky na odlehčenou (i když se evidentně každoročně opakují) a vstřícný přístup co se týká zkoušekstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vtipné připomínky na přednáškách.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jako jediný pochopil, že se všichni do 103ky nevejdeme a rozdělil mechaniku do dvou paralelek, dokud neodpadlo dostatečně lidí abych se vešli do jedné. Přednášku prokládá tématickými vtipy a opravdu se snaží aby výklad byl srozumitelný a intuitivní.Jan Batysta
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [13]
-
Méně hraní si s úpravami složitých výrazů a více vysvětlování samotného fungování daného děje.studijní průměr: neuveden
-
Méně "kouzel" a u složitějších vztahů podrobněji vysvětlit, odkud se vlastně vzaly.studijní průměr: neuveden
-
Nadväznosť učiva a poznámok, niekedy nebolo rozumieť čo k čomu patrí.studijní průměr: neuveden
-
Někdy je dobré držet jednotné značení fyzikálních veličin a jednotek.studijní průměr: neuveden
-
Někdy jsme si nebyla jistá, co vlastně odvozujeme, bylo by dobré to na začátku každého odvození zdůraznit.studijní průměr: neuveden
-
Občas není jasné, co vlastně děláme, např. směr odvozování, kam chceme dojít.studijní průměr: neuveden
-
Občasse sám ve vlastním výkladu ztrácel, ale to my všichni.studijní průměr: neuveden
-
Přijde mi, že se doktor Břeň málo soustředí na podstatu látky a moc na matematiku. Mě osobně by víc vyhovovalo, kdyby se snažil látku víc přiblížit, aby student pochopil nejprve princip, a následně odvodil důležité vztahy. Někdy jsem vůbec nevěděla, k čemu celé odvození spěje, a bylo to tedy úplně tupé opisování z tabule.studijní průměr: neuveden
-
Snad lepší zápis na tabuli.studijní průměr: neuveden
-
Více nadpisů a členění, obzvlášť když skončíme hodinu uprostřed nějaké probírané látky, na další hodině na danou látku lépe a plynuleji navázat.studijní průměr: neuveden
-
V minulej ankete som čítal, že pán Břeň nerobí nadpisy. V tom som sa utvrdil a často sa stalo, že nasledovala polstranová úprava integrálov, ale človek nevedel načo, ani čo je výsledok.studijní průměr: neuveden
-
rozhodně v zápisu na tabuli, člověk nesmí ztratit koncentraci, jinak stěží louská, co tam přibylostudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Občas někde uletí nějaký index, ale to se stává. Bylo by vhodné dát studentům čas dostat se na přednášky na MatFyz, ale to je záležitost rozvrhářůJan Batysta
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [35]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 74 % [26]: 90%-100%
- 2 : 22 % [8]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 2 % [1]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [35]
Průměr odpovědi: 1.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 82 % [29]: 1 (výborný)
- 2 : 14 % [5]: 2
- 3 : 2 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5