Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 41 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [41]
1:
19 % [8]
2:
48 % [20]
3:
19 % [8]
4:
9 % [4]
5:
2 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.27

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [41]
1:
19 % [8]
2:
48 % [20]
3:
19 % [8]
4:
9 % [4]
5:
2 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.27

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]
    • Celkově jsou přednášky velice dobré a srozumitelné. Někdy je těžké okamžitě pochopit oč v daný moment kráčí avšak pro člověka, který stojí o to pochopit o co jde je to s trochou snahy možné.
      studijní průměr: neuveden
    • Člověk má pocit, že jsou k ničemu, že stejně nic nechápe, ale bez alespoň toho minimálního povědomí, se to pak ve zkouškovým už nedá naučit.
      studijní průměr: neuveden
    • Dlouho mi trvalo, než jsem si zvykla na humor pana docenta. Často mi přišel zbytečně jízlivý. Líbilo se mi, že znění vět a definic bylo promítáno a důkazy se dělaly na tabuli.
      studijní průměr: neuveden
    • Dôležité prednášky.
      studijní průměr: neuveden
    • I když se nám nikomu na řpednášky v 7:30 nechce, doporučuji chodit.
      studijní průměr: neuveden
    • jediná nepříjemnost, občas panu docentovi nebylo ze začátku ze vzdálenějších řad rozumnět
      studijní průměr: neuveden
    • kdyby nebývaly v pátek ráno, navštívil bych jich i více
      studijní průměr: neuveden
    • Na ranní přednášky nejsem stavěný.
      studijní průměr: neuveden
    • Některé přednášky byly zajímavé, ale často se i stávalo, že byly spíše nezáživné.
      studijní průměr: neuveden
    • Nutné zlo.
      studijní průměr: neuveden
    • Pohoda.
      studijní průměr: neuveden
    • Po těchto přednáškách se zdá peklo jako prázdniny.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky jsou místy i zábavné. Páteční přednášky od 7:30 byly zábavné méně.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky jsou zábavné, poměrně rychle utíkají, pokud se nedělá nějaký obzvlášť komplikovaný důkaz.
      studijní průměr: neuveden
    • Většinou jsem netušil co se na tabuli děje
      studijní průměr: neuveden
    • Vzhledem k tomu, že cílem je nepustit moc prváků do dalšího semestru, jsou přednášky zorganizované dobře.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [24]
    • Cerny humor
      studijní průměr: neuveden
    • Docent Pošta je velmi korektní ve vyjadřování a má velmi dobře strukturovaný výklad.
      studijní průměr: neuveden
    • Jeho autoritu.
      studijní průměr: neuveden
    • Jeho důvtip a smysl pro humor
      studijní průměr: neuveden
    • Jeho výklad není nuda. Už svojí přítomností ozvláštňuje výuku.
      studijní průměr: neuveden
    • Je vidět, že látku opravdu ovládá, na důkazy se nemusí dívat do poznámek.
      studijní průměr: neuveden
    • Látku dobře vysvětlil, alespon těm, kdo si uměli poradit s automaty na epsilon v důkazech.
      studijní průměr: neuveden
    • Lehce sarkastický smysl pro humor
      studijní průměr: neuveden
    • Líbí se mi styl jakým vykládá látku. Určitě musím ocenit i to, že je zde možnost nakouknout do obsahu přednášky skrze prezentaci na internetu.
      studijní průměr: neuveden
    • Málo chýb na prednáške.
      studijní průměr: neuveden
    • Na přednášce se člověk nenudí. Výklad je dynamický, zábavný. Od docenta Pošty někdy až herecký výkon.
      studijní průměr: neuveden
    • Nazvdory tomu, co jsem o něm slyšel, byl celkem fajn. Je na něm vidět, že je pro matematiku nadšený.
      studijní průměr: neuveden
    • Paci sa mi, ako pan Posta vysvetluje takmer kazdu vec nejakym obrazkom. Povazujem to za velmi vhodne hlavne pri zavadzani novych a abstraktnejsich pojmov.
      studijní průměr: neuveden
    • Prednášajúci odprenášal to, čo mal. To je všetko.
      studijní průměr: neuveden
    • Připravenost na přednášky
      studijní průměr: neuveden
    • rozvahu a tempo přednášek
      studijní průměr: neuveden
    • Smysl pro humor
      studijní průměr: neuveden
    • Snaha vysvětlit látku
      studijní průměr: neuveden
    • umí krásně vysvětlit probíranou látku, snaží se to podat tak, aby byla studentům co nejsrozumitelnější, myslím, že lépe by to už nešlo
      studijní průměr: neuveden
    • umí látku vysvětlit a správně podat studentovi
      studijní průměr: neuveden
    • Vtipné chvíle o přednáškách.
      studijní průměr: neuveden
    • Vtipnost
      studijní průměr: neuveden
    • Vzhledem k tomu, že cílem je nepustit moc prváků do dalšího semestru, jsou přednášky zorganizované dobře.
      studijní průměr: neuveden
    • I když mi nebyl moc sympatický, na přednášku nikdy nepřišel vyloženě ve špatné náladě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [22]
    • Byli pasáže ktere rozhodně nebyli "zřejmé " ani "na urovni střední školy".
      studijní průměr: neuveden
    • Dost dlho sa na prednaskach stavalo, ze nie kazdy student pochopil, co mame vobec za domacu ulohu a potom sa stavalo, ze sme cez facebook vlastne riesili, co je a co nie je za domacu ulohu - zoparkrat sme mali az 3 verzie toho, co mame vypracovat. Potom sme to zvacsa riesili tak, ze niekto sa siel osobne opytat pana Postu na zadanie, avsak nie vzdy odisiel mudrejsi ako prisiel. Ku koncu semestra sa to uz ale zlepsilo. Taktiez sa pan Posta cez prednasku pyta otazky ohladom dokazov, co sa mi paci, pretoze takto zapaja studentov a nechava ich nad tym rozmyslat, obcas ale cakal na odpoved az prilis dlho ked uz bolo jasne, ze nikto to nevie.
      studijní průměr: neuveden
    • Existují zápisky s přednášek od pana doc. Pošty. Není mi jasné proč se o ně nepodělil.
      studijní průměr: neuveden
    • Hlasitěji hovořit a čitelněji psát na tabuli
      studijní průměr: neuveden
    • Kyvani hlavou obcas bylo silne znervoznujici
      studijní průměr: neuveden
    • Látku vysvětluje srozumitelně, ale mohl by více vysvětlovat konce důkazů a nechat nám trochu času, aby se nám to v hlavě stihlo ?přesypat?.
      studijní průměr: neuveden
    • Mal by vysvetľovať viac zrozumiteľne.
      studijní průměr: neuveden
    • mmluvit nahlas, větsinu přednášky ho není slyšet ani ze tretí lavice
      studijní průměr: neuveden
    • Mohl by lépe pořešit teoretické úlohy.Třeba lépe vysvětlit, co po nás chce.
      studijní průměr: neuveden
    • Někdy mi přijde, že se pan docent nesnaží látku vysvětlit, spíš naopak. Několikrát se mi stalo, že jsem látku znala z gymnázia, ale od pana docenta jsem ji vůbec nepochopila a říkala jsem si, jaké to asi musí být slyšet to poprvé. Možná si ale myslí, že to je předmětem cvičení látku studentům přiblížit. V tom odvedl doktor Ambrož skvělou práci.
      studijní průměr: neuveden
    • Nemusel by si tolik užívat hloupější studenty.
      studijní průměr: neuveden
    • Nevím
      studijní průměr: neuveden
    • Pomalšie tempo v prípade viac zamotaných dôkazov. Tiež mi prišlo, že pánovi Poštovi je vtipné, keď niečo niekto nevie a ja na ňom vidím pohŕdanie, niekedy až strápňovanie trápeného študenta. Toto by bolo treba zmeniť.
      studijní průměr: neuveden
    • Srozumitelnost a mírně zpomalit tempo. U důkazů by mohl i více vysvětlovat.
      studijní průměr: neuveden
    • Tempo výkladu je celkem rychlé ale myslím si, že je to zvládnutelné. Jedinou věc kterou bych možná vytkl je, že důkazy vět předvedené na přednášce jsou někdy odlišné od skript (což samo o sobě tolik nevadí) ale pak by tyto odlišné důkazy měli být v prezentaci z přednášky ( nebo alespoň jako samostatný soubor ke stažení).
      studijní průměr: neuveden
    • Toho je tolik, že to nemá cenu vypisovat vzhledem k nekompromisnímu přednášejícímu.
      studijní průměr: neuveden
    • Vzhledem k tomu, že cílem je nepustit moc prváků do dalšího semestru, jsou přednášky zorganizované dobře.
      studijní průměr: neuveden
    • Zápis na tabuli by mohl být přehlednější.
      studijní průměr: neuveden
    • zdá se být nepřístupný, ve dvou se s ním ale dá mluvit
      studijní průměr: neuveden
    • Hovoriť nahlas hneď zo začiatku prednášky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Mohl by si odpustit poznámky typu "to se snad učí ještě na základní škole"
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • neignorovat dotazy při přednáškách, alespoň zkusit nějak maskovat to pohrdání studenty
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [41]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [31]: 90%-100%
  • 2 : 14 % [6]: 75%-90%
  • 3 : 7 % [3]: 50%-75%
  • 4 : 2 % [1]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [41]

Průměr odpovědi: 2.27

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 19 % [8]: 1 (výborný)
  • 2 : 48 % [20]: 2
  • 3 : 19 % [8]: 3
  • 4 : 9 % [4]: 4
  • 5 : 2 % [1]: 5